Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: چشم اندازی جدید برای حسابرسی داخلی

ترجمه مقاله درباره حسابرسی داخلی آماده دانلود است. هدف این مقاله بررسی این مورد است که چگونه حسابرسی داخلی ممکن است از بودن در جایگاه یک کنترل کننده حاکمیت شرکتی که در جلوگیری از بحران مالی جهانی ناکام بوده، احیاء شود.
 چکیده

هدف- هدف این مقاله بررسی این مورد است که چگونه حسابرسی داخلی ممکن است از بودن در جایگاه یک کنترل کننده حاکمیت شرکتی که در جلوگیری از بحران مالی جهانی ناکام بوده، احیاء شود.

طراحی/ روش ‏شناسی/ رویکرد- این مقاله نظریه‏ی حرفه ها را ترسیم کرده و تحلیل مختصری از تاریخچه‏ ی حسابرسی داخلی همراه با ارزیابی وضعیت معاصر ارائه می ‏دهد.

یافته‏ ها- حسابرسی داخلی "مناسب هدف" نبوده است و می ‏تواند ارتقاء یابد. انتظارات پایین حسابرسی داخلی اخیرا توسط دستورالعمل های ارتقایافته از سوی تعدادی از گروه ها مورد توجه قرار می گیرند. حسابرسی داخلی به حرکت با ثبات در فضای حاکمیت شرکتی نیاز دارد- تا حاکمیت شرکتی را به صورت مؤثرتر رسیدگی کند و تضمین معتبرتری را به هیئت های مدیره ارائه ‏دهد.

مفاهیم عملی- مؤسسه‏ ی جهانی حساب رسان داخلی می ‏تواند از دستورالعمل های جدید ارتقایافته‏ ی حسابرسی داخلی به عنوان سکوی پرش برای به دست آوردن دوباره رهبری آنها استفاده کند. حسابرسی داخلی به قطع کردن بند نافی نیاز دارد که آن را به مدیریت پیوند می‏ دهد(به عبارت دیگر ارتباط آن به مدیریت می بایست قطع شود). بر "گزارش ‏دهی دوگانه‏" پذیرفته‏ شده‏ مربوط به حسابرسی داخلی خدشه وارد می شود.

مفاهیم اجتماعی- جامعه وضعیت حرف ه‏ای را به گروه شغلی واگذار می ‏کند هنگامیکه بهترین منافع جامعه در انجام این کار باشد. یکی از ویژگی های حرفه تأکید آن بر ارائه‌ی خدمت به منافع عامه است. رضایت‏ بخش نیست که پنج سال بعد از پایان بحران مالی جهانی، استانداردهای  بین المللی برای حسابرسی داخلی وقتیکه حسابرسان داخلی از تخلف جدی که به طور رضایت ‏بخش به لحاظ داخلی عنوان نشده آگاه هستند، هنوز رفتار حرفه ای صحیحی راجع به ایجاد افشائیه‏ های خارجی در منافع عامه بیان نمی ‏کنند.

ابتکار/ ارزش- این مقاله یک تحلیل مفهومی برای به چالش کشیدن حرفه‏ی حسابرسی داخلی را شامل می شود.

-1مقدمه

در آخرین دهه‏ ی قرن بیستم و بطور افزاینده از زمان بحران مالی جهانی، حاکمیت سازمان‏ ها مرکز توجه بوده است. حاکمیت شرکتی در بسیاری از موارد به شکل ناموفق ادراک می ‏شود و مطمئناً در جلوگیری از بحران ناموفق بوده است. با شروع سال 2002، استانداردهای حسابرسی داخلی نیاز به حسابرسان داخلی داشتند تا به فرآیندهای حاکمیت سازمانی از طریق ارزیابی و بهبود فرآیند کمک کنند که بواسطه آن ارزش ‏ها و اهداف سازمان دهی و ابلاغ می‏ شوند، اجرای اهداف کنترل می ‏شود، ذی حسابی تأمین می ‏شود و ارزش ‏ها حفظ می‏ گردند. از آن به بعد، حاکمیت حسابرسی داخلی به طور پیشرونده‏ای بسط یافته است (IIA، 2012)…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " چشم اندازی جدید برای حسابرسی داخلی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چشم اندازی جدید برای حسابرسی داخلی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Managerial Auditing Journal
سال انتشار
2015
کد محصول
1012861
تعداد صفحات انگليسی
24
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
258 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Standards
Internal audit
Assurance
Board assurance
Gatekeepers

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-11
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید