Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: رسانه های اجتماعی به عنوان باتلاق شنی دانشگاهی: مطالعه پدیدارشناختی تجربه دانشجویان در داخل و خارج از کلاس درس

ترجمه مقاله درباره رسانه های اجتماعی آماده دانلود است. هدف از این مقاله کشف ادراک دانشجویان نسل شبکه از تجربه خود در ارتباط با رسانه های اجتماعی حین انجام تکالیف دانشگاهی شان در داخل و خارج از کلاس درس می باشد.
 چکیده

استفاده گسترده از رسانه های اجتماعی و قدرت بالقوه آن در تضعیف عملکرد دانشگاهی، توجه پژوهشگران را به خود جلب کرده و به دغدغهء روزافزون متصدیان آموزشی مبدّل گشته است.این مطالعه پدیدارشناختی به بررسی اثر ادراک شدهء رسانه های اجتماعی بر تجربه های آموزشی دانشجویان ایالات متحده آمریکا، در داخل و خارج از کلاس، پرداخته است. تحلیل مصاحبه های نیمه ساختاریافته، از تم های فراگیری پرده برداشت، که از تمامشان می توان به عنوان موانع کامیابی تحصیلی نام برد. شرکت کنندگان اعلام کردند که بهره گیری از رسانه های اجتماعی حین فعالیت های آموزشی، به کاهش دستاوردها، افزایش زمان مورد نیاز جهت انجام تکالیف، و کاهش حجم اطلاعات محفوظهء دانشجویان از مطالعه و جلسات ارائه منجر می گردد. بعلاوه، شرکت کنندگان نشان دادند که چگونه  کمبود علاقه موضوعی و موقعیتی، وسوسهء استفاده از رسانه های اجتماعی را بیشتر می کند. ما بر این باوریم که درک کاملتری از نقش رسانه های اجتماعی بعنوان مانعی بر سر راه موفقیت های تحصیلی، برای اساتید و دانشجویان مفید است. که در این زمینه، استنباطاتی از اساتید در دست است.

-1مقدمه

دانشجویان دانشگاه در انجام تکالیف تحصیلی خود، اغلب با حواس پرتی های تکنولوژیکی (در دستگاه هایی همچون گوشی های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی، لپتاپ) روبرو می شوند. در حقیقت، دانشجویان امروزی در محیطی چنان آکنده از فناوری رشده یافته اند، که اغلب از آنها به عنوان "نسل شبکه" یاد می شود. این حواس پرتی های تکنولوژیکی هنگام مطالعه، انجام تکالیف، یا حین ارائه روی می دهند.

یکی از حواس پرتی های تکنولوژیکی بالقوه ای که بیش از سایرین توجه پژوهشگران را به خود جلب کرده است، رسانه های اجتماعی هستند که معمولا پایگاه هایی الکترونیکی (همچون خروجی های شبکه سازی اجتماعی، پیامک، سرویس های به اشتراک گذاری ویدئو) را در بر می گیرند که الف)جهت ایجاد جوامع آنلاین، در دسترس کاربران زیادی قرار می گیرند، ب)جهت به اشتراک گذاری اطلاعات، ایده، پیام های شخصی، و سایر محتواها مورد استفاده قرار می گیرند، و ج)تعاملات پرسرعتی بین کاربران به وجود می آورند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم ارتباطات اجتماعی " با موضوع " رسانه های اجتماعی به عنوان باتلاق شنی دانشگاهی: مطالعه پدیدارشناختی تجربه دانشجویان در داخل و خارج از کلاس درس " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رسانه های اجتماعی به عنوان باتلاق شنی دانشگاهی: مطالعه پدیدارشناختی تجربه دانشجویان در داخل و خارج از کلاس درس
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Learning and Individual differences
سال انتشار
2015
کد محصول
1012884
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
222 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم ارتباطات اجتماعی , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم ارتباطات اجتماعی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Social media
Self-regulation
Delay of gratification

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-14
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید