Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: نظارت و درک رسانه های اجتماعی: رویکردی ترکیبی و یکپارچه برای تحلیل رسانه های اجتماعی

ترجمه مقاله مدیریت رسانه درباره نظارت و درک رسانه های اجتماعی آماده دانلود می باشد. مقاله حاضر با هدف توصیف رویکرد پژوهشی با روش های ترکیبی و آمیزش استراتژی های تحلیلی کیفی و کمی جهت دستیابی به بینش و درکی عمیق در مورد پویش های گفتگو و تعامل در رسانه های اجتماعی انجام شده است.
 چکیده

پر واضح است که رسانه های اجتماعی منبعی مهم و منحصر به فرد برای کاوش در روابط و گفتار خودانگیخته بین افراد هستند. با این حال تحلیل داده ها در رسانه های اجتماعی امری دشوار است، زیرا رویکرد های موجود در این حوزه، ساده و کارآمد نیستند. در مطالعه حاضر، بعد از اشاره به دیدگاه ها و چشم انداز های فعلی در مورد تحلیل رسانه های اجتماعی، به استراتژی های روش شناختی موجود و محدودیت های آنها اشاره شده است. در نهایت در مورد ارزش و سودمندی انتخاب رویکردی شامل روش های مرکب برای تحلیل رسانه های اجتماعی بحث کرده و به مثال هایی در مورد نقش اکتشافی که این روش از طریق پژوهش در زمینه یک مورد واقعی ایفا می کند، اشاره کرده ایم: نظارت یک ساله بر گفتمان های خودانگیخته زنان ایتالیایی در رسانه های اجتماعی در مورد اختلال کمبود میل جنسی (HSSD).

1- مقدمه

ظهور رسانه های اجتماعی باعث بروز تحولی جدی در نحوه برقراری ارتباط مردم با کامپیوتر ها و گوشی های تلفن همراه شده است (کالمن، 2010)؛ همانطور که تورکلی (2011) معتقد است : "در ابتدا ارتباطات آنلاین به عنوان جایگزینی برای ارتباطات رو در رو تلقی می شدند .... بعد از آن شبکه کشف شد- جهان ارتباطات به نحو منحصر به فرد و بی نظیری  با زندگی پرمشغله و پر هیاهوی انسان امروز سازگار شد. اکنون ما برای فرار از تنهایی به دنبال شبکه هستیم، حتی اگر از آن برای کنترل شدت ارتباطات خود استفاده کنیم." در واقع، رسانه اجتماعی نوعی فضای مجازی است که در بطن آن افراد تجربه مطلوبی داشته (موری و همکاران، 2011)، تجربه های جدیدی خلق کرده و در مورد تجارب، ارزش ها و عقاید خود به بحث و گفتگو می پردازند (اسپینوزا و جوونن، 2011؛ گونزالس و هانکوک، 2011). از یک طرف، این فضاهای مجازی زمینی حاصل خیز برای به اشتراک گذاری اطلاعات با دیگران، برقراری روابط دوستی و حتی روابط صمیمی است که این روابط صمیم و نزدیک به سبب علائق و ارزش های مشترک میان افراد شکل می گیرند (هووارد، 2002؛ اسمیت، 2010؛ بارگ و مک کنا، 2004)…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم ارتباطات اجتماعی " با موضوع " نظارت و درک رسانه های اجتماعی: رویکردی ترکیبی و یکپارچه برای تحلیل رسانه های اجتماعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نظارت و درک رسانه های اجتماعی: رویکردی ترکیبی و یکپارچه برای تحلیل رسانه های اجتماعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Web Based Communities
سال انتشار
2015
کد محصول
1012886
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
218 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم ارتباطات اجتماعی , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم ارتباطات اجتماعی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




social media interaction
online spontaneous discourses
mixed method

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-15
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید