Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسي شيمی /

عنوان ترجمه شده مقاله: خصوصیات ایزوترم، سنتیکی و ترمودینامیکی جذب paclitaxel بر روی Diaion HP-20

برای بررسی مکانیسم جذب Paclitaxel ثابت های مشخصه های جذب با استفاده از سه مدل سینتیک جذب: مدل های سنیتیکی شبه مرتبه اول و شبه مرتبه دوم و مدل نفوذ درون ذره ای تعیین شد و سپس مقایسه شد.

چکیده

مطالعات آزمایشگاهی ناپیوسته برای جذب پروتئین ضد سرطانی paclitaxel با استفاده از Diaion HP-20 انجام شد در حالی که پارامترهایی مانند غلظت اولیه paclitaxel ، زمان تماس و دمای جذب  تغییر می کند. داده های آزمایشی با مدل های ایزوترم لانگمیر، فروندلیچ، تمکین و Dubinin-Radushkevich برازش شدند. مقایسه نتایج نشان داد که داده های آزمایشگاهی با مدل ایزوترم لانگمیر با بالاترین دقت در میان چهار مدل ایزوترم مورد نظر تطابق دارد. با تجزیه و تحلیل ایزوترم جذب، مشخص شد که ظرفیت جذب با افزایش دما افزایش می یابد و جذب paclitaxel بر روی HP-20 مطلوب و روند آن می تواند ماهیت فیزیکی داشته باشد.

داده های سینتیکی حاصل شده  برای جذبl  paclitaxe بر روی HP-20 به خوبی با مدل شبه مرتبه دوم تطابق داردونفوذ درون ذره ای   نقش مهمی  را در جذب paclitaxel بر اساس مدل نفوذ درون ذره ای ایفا می کند. پارامترهای ترمودینامیکی، مانند آنتالپی استاندارد ()، آنتروپی استاندارد () و انرژی آزاد گیبس ((  مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج نشان داد که فرآیند جذب paclitaxel بر روی HP-20 به صورت گرماگیر، غیر قابل برگشت، خود به خودی و توسط تعاملات  آبگریزی می باشد .

1-مقدمه

Paclitaxel (شکل 1) یک عامل ضد سرطانی diterpenoid است که در پوست درخت سرخدار (پ yew )وجود داد [1]. به طور گسترده  برای درمان تخمدان، پستان، ریه، لوزالمعده و سرطان های دیگر مورد استفاده قرار گرفته است [2]. انتظار می رود تقاضا برای این دارو به طور پیوسته افزایش یابد؛ علائم آن که شامل آرتروز روماتوئید و بیماری آلزایمر هستند، به طور مداوم در حال گسترش هستند و آزمایش های بالینی برای نسخه ترکیبی با سایر درمان ها انجام می شود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " شيمی " با موضوع " خصوصیات ایزوترم، سنتیکی و ترمودینامیکی جذب paclitaxel بر روی Diaion HP-20 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
خصوصیات ایزوترم، سنتیکی و ترمودینامیکی جذب paclitaxel بر روی Diaion HP-20
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Process Biochemistry
سال انتشار
2016
کد محصول
1012945
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
736 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده شيمی , مهندسي شيمی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 913000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


paclitaxel

تاریخ انتشار در سایت: 2018-08-05
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله شيمی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید