معرفی 10 برند با ارزش جهان

در این بخش 10 برند با ارزش جهان را معرفی خواهیم کرد که برند آمازون در صدر برترین و با ارزش ترین برند های جهان می باشد. ثبت سفارش ترجمه

آمازون، با ارزش ترین برند جهان

آمازون با ارزشی معادل 8/150 میلیارد دلار، با ارزش ترین برند جهان محسوب می شود. موسسه (( برند فاینانس)) رتبه بندی با ارزش ترین برندهای جهان در سال 2018 را اعلام کرد که بر این اساس شرکت آمازون موفق شد، جای گوگل را در صدر فهرست بگیرد. هم چنین شرکت های تکنولوژی سهم بالایی از10 برند با ارزش جهان را دارند. بنابر اعلام این گزارش، 10 برند با ارزش جهان عبارتند از:

1-آمازون: آمازون که بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان به شمار می رود سال گذشته رشدی 42 درصدی در سهام خود تجربه کرد تا با 8/150 میلیارد دلار ارزش، با ارزش ترین برند جهان شود. علاوه بر فعالیت اصلی، آمازون در تولید فضای زیرساختی و قطعات الکترونیکی نیز فعال است.

2-اپل: شرکت مشهوری که بیشترین درآمد خود را از محل فروش گوشی های آی فون خود کسب می کند و سهام آن طی سال گذشته 37 درصد افزایش یافت، با ارزشی معادل 3/146 میلیارد دلار، دومین برند باارزش جهان است.

3-گوگل: با وجود عملکرد بهتر از پیش بینی، گوگل از رده اول به سوم سقوط کرده است. ارزش سهام گوگل با 10 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 9/120 میلیارد دلار رسید.

4-سامسونگ: سامسونگ سال گذشته در رتبه ششم قرار داشت، موفق شد به کمک گوشی های گلکسی، تبلت ها و لوازم خانگی خود، با39 درصد افزایش سهام به چهارمین برند برتر با ارزشی معادل 3/92 میلیارد دلار تبدیل شود.

5-فیس بوک: ارزش سهام فیس بوک در سالی که گذشت 45 درصد افزایش یافت و به 7/89 میلیارد دلار رسید.

6-ای تی اند تی: به رغم کاهش 5 درصدی در ارزش سهام، این شرکت هنوز هم با ارزشی معادل 4/82 میلیارد دلار، ششمین برند باارزش جهان است.

7-ماکروسافت: این شرکت هم با وجود افزایش 6 درصدی سهام، با ارزش 2/81 میلیارد دلاری، امسال با دو پله سقوط نسبت به سال گذشته، هفتمین برند با ارزش جهان شده است.

8-ورایزون: سهام این شرکت سال گذشته 5 درصد کاهش یافت تا ارزش آن به 8/62 میلیارد دلار برسد که بخش مهمی از این مساله به دلیل از دست رفتن مشتریان آن بود.

9-والمارت: با تعطیلی حدود 60 فروشگاه، چشم انداز این فروشگاه زنجیره ای نامطمئن به نظر می رسد اما با وجود کاهش یک درصدی سهام، ارزش این برند5/61 میلیارد دلار است.

10-ای سی بی سی: بانک صنعت و تجارت چین نیز مانند سهم خود این کشور از برندهای جهانی افزایش یافته است و با افزایش 24 درصدی سهام این بانک، ارزش آن به 2/59 میلیارد دلار رسیده است.


تعداد بازدید : 2023

نظرتان در مورد این وبلاگ چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
سهام اموزن چطور بفروشم

ثبت سفارش جدید