Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " اجماع پارتیشن ها:یک روش سازنده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اجماع پارتیشن ها:یک روش سازنده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advances in Data Analysis and Classification
سال انتشار
2011
کد محصول
1000050
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
377 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در یک پروفایل П، از پارتیشن های یک مجموعه از اشیاء یا عناصر X، تلاش می­کنیم تا یک پارتیشن جمعی  متشکل از ماکزیمم تعداد زوج های متصل یا جداشده در X، که در پروفایل نیز متصل یا جداشده اند، را تشکیل دهیم. برای انجام این کار، یک تابع نمره را تعریف کرده،که  مرتبط با هر پارتیشنی در X میباشد. پارتیشن جمعی برای П، آنهایی میباشند که این تابع را بیشینه می­کنند. بنابراین، این پارتیشن های جمعی، دارای مشخصه ی میانه برای پروفایل و همچنین اختلاف فاصله ی  متقارن می­باشد.  این مشکل بهینه سازی در موارد خاصی به وسیله ی برنامه ریزی خطی صحیح، قابل حل است. ما یک هیروستیک چندجمله ای که می­تواند به پارتیشن ها در یک مجموعه ی بزرگی از آیتم ها اعمال شود را، تعریف می­کنیم. در مواردی که یک راه حل بهینه را می­توان محاسبه کرد، نشان می­دهیم که پارتیشن های ایجاد شده با این الگوریتم، بسیار نزدیک به حد مطلوب بوده که به طور عملی در تمامی موارد، به جز بعضی از مجموعه های دوپارتیشنی، به دست می­ آید.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-فرمالیزه سازی اجماع

3-
مشکل بهینه سازی

4-یک پروتکل شبیه سازی

5-توسعه

6-نتیجه گیری

7-مراجع

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Partitions · Consensus · Transfer distance · Simulation

ثبت سفارش جدید