Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " معماری نرم افزار های پیشرفته ی سیستم تشخیص خودکار پلاک خودرو " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
معماری نرم افزار های پیشرفته ی سیستم تشخیص خودکار پلاک خودرو
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of the University of Chemical Technology and Metallurgy
سال انتشار
2012
کد محصول
1000555
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله انتخاب و توسعه یک معماری نرم افزار انعطاف پذیر را برای تشخیص سیستم شماره پلاک خودکار(ANPR) ارائه می‌دهد. با تجزیه و تحلیل قابلیت‌های موجود در سیستم های ANPR  همکار،  نیاز به نسل جدیدی از سیستم ANPR  به رسمیت شناخته شده است.  معماری‌های نرم افزار مختلف، مطابق با الزامات مورد نیاز، مبتنی برWEB  تجزیه و تحلیل و انتخاب شدند واجزای نرم افزار مناسب مربوط به الزامات مشخص شدند. این اجزا با استفاده از رویکرد فرایند گرا بر اساس تئوری پردازش‌های متوالی برقراری ارتباط  (CSP)  توسعه داده شدند.  تمام اجزای ANPR  به فرآیندهای CSP  تبادل پیام های خاص از طریق کانال ها تجزیه شدند و  در نهایت، این فرآیندها به فرآیندها و نخ‌های ارتباطی سیستم عامل به صورت موازی،  نگاشت شدند. در نتیجه یک سیستم  ANPR پیشرفته با تنظیمات جدید با به حداقل رساندن زمان اجرا به مشتریان ارائه شد.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید