Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " تجدید ساختار بدهی های احتمالی بدهکاران دولتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجدید ساختار بدهی های احتمالی بدهکاران دولتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Sovereign Financing International Law
سال انتشار
2012
کد محصول
1000649
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
232 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

با بدهی های احتمالی یک دولت در تجدید ساختار عمومی بدهی های آن باید به چه نحوی برخورد شود ؟ این سؤال تنها نقش کوچکی را در تجدید ساختار بدهی های دولتی در گذشته ایفا می کرد، چرا که در بیشتر موارد میزان این بدهی ها کوچک بوده است. اما در سال های اخیر، افزایش ضمانت های دولتی در ارتباط با بدهی های اشخاص ثالث به عنوان یک ابزار مناسب برای بسیاری از کشورها در جهت از بین بردن هراس های اولیه از بازارهای مالیشان تبدیل شده است. برخی از این دولت ها ممکن است که در حال حاضر (یا به زودی) در شرایطی قرار داشته باشند که نیاز به تجدید ساختار بدهی هایشان داشته باشند. نادیده گرفتن بدهی های احتمالی دولتی در تجدید ساختار بدهی های دولتی ممکن است در هنگامی که تجدید ساختارها به پایان رسیدند موجب ایجاد مشکل در تداوم بدهی ها گردد. که این بدان مفهوم است که پاسخ های سؤالات مربوط به چرایی و چگونگی تجدید ساختار بدهی های احتمالی مشخص نمی باشند. آیا دولتی که اقدام به تجدید ساختار می کند باید فرض کند که تمام یا هیچ کدام از آن بدهی های احتمالی به عنوان ادعاهای مستقیم علیه دولت به پایان خواهند رسید ؟ حتی اگر ابزارهای تضمین شده بتوانند به طور موفقیت آمیزی مورد تجدید ساختار قرار بگیرند، وثیقه اساساً به عنوان تعهد مستقل ضامن خواهد بود که در زمان تجدید ساختار مستلزم برخورد های مجزایی خواهد بود.

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Debtor’s Contingent Liabilities

ثبت سفارش جدید