Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " نقش موسسات بین المللی در پرداختن به بحران های مالی قرن بیست و یکم : مقابله یا همکاری ؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش موسسات بین المللی در پرداختن به بحران های مالی قرن بیست و یکم : مقابله یا همکاری ؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
he Casgrain and Company Economic Conference at Niagara - o n - the - Lake, Ontario, Canada
سال انتشار
2012
کد محصول
1000801
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
217 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نقش موسسات مالی بین المللی این است تا همکاری را بهبود بخشند . آنها گستره محدودی برای مقابله با اعضایش اشان دارند چون اختیارات انها از همان اعضاء یکسان نشات می گیرد که سنجش جزیی از استقلال انها را واگذار می کنند . پرسشی که من به ان می پردازم این است که آیا کشورها استقلال بسیار زیادی را به موسسات مالی بین المللی واگذار می کنند یا خیر . جواب من منفی می باشد . خواه موسسه مالی رسمی مثل  صندوق بین المللی پول ، یا غیررسمی مثل شورای ثبات مالی یا موسساتی مثل منطقه یورو باشد یا خیر ، ارتباط  زیاد با استقلال ملی برای همکاری دست و پا گیر کننده می باشد .

در آنجا دیدگاهای جایگزین وجود دارند . مارک مازور  دو ماه قبل یک مطلبی را در فایننشال تایمز نموشت و پیشنهاد نمود که اروپا شبح یک دنیای غیر قابل کنترلی را ترقی می دهد . او یادآوری نمود که مفهوم "بین المللی " توسط جرمی بنتهام در سال 1789 ابداع و ثبت گردید . در کلمات مازور ، دیدگاه  برتر در عصر بعد از ناپلئون این بود که ملی گرایی و بین المللی گرایی معشوق هایی بودند . او استدلال کرد که این فلسفه خلق اتحادیه اروپا را پی بندی نمود و با بیانیه شومان در سال 1950 شروع گردید که ایجاد جامعه فولاد و زغال سنگ اروپایی را پیشنهاد داده بود . ایده یکسان ممکن است این باشد تا در مورد مشارکت سازمان های بین المللی طراحی شده برای بهبود چنین همکاری صحبت کرد .

فرضیه مازور این بود که این رویکرد فلسفی ممکن است مزایای خالص را در طول چهار دهه اول بعد از جنگ جهانی دوم ایجاد شده است اما در اواسط دهه 1980 شروع گردید ، ایده ای که استقلال و همکاری بین المللی مکمل هستند را در پرسش نامیدند . دستاورد های اقتصادی از طریق موسسه همکاری برای آزادی سازی جنبش های سرمایه ای معکوس گردید. او معمار ها یی را شناسایی می کند که همانند پائول ولکر رئیس سابق شورای ذخیره فدرال و مایکل کامدسوس مدیر عامل سابق صندوق بین المللی پول شباهیت دارد . من مطمئن هستم که پائول ولکر بواسطه آن شناسایی متعجب گردید . مازور درست می گوید که عضویت در سازمان های بین المللی مستلزم اعضایی می باشد تا بعضی اختیارات را برای مبادله سودهای وابسته رها سازند . ان بحث برانگیز می باشد خواه او درست می گوید که این پروسه در حال حاضر بسیار دموکراتیک پیش می رود ، موسسات سیاسی ملی ، قدرت بسیار زیادی را به بانکداران مرکزی غیر منتخب و تکنوکرات ها واگذار کردند ... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



International Financial Institutions

ثبت سفارش جدید