Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " پژوهشی آموزشی بر شبکه های خودرویی (Vanet) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پژوهشی آموزشی بر شبکه های خودرویی (Vanet)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Communications Magazine
سال انتشار
2008
کد محصول
1000806
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
679 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در طی چند سال اخیر، اهمیت و پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه ی شبکه های خودرویی صورت گرفته است. شبکه های Vanet، شامل محاورات و ارتباطات خودرو به خودرو، و خودرو به زیر ساختار  بوده که مبتنی بر تکنولوژی های شبکه های محلی میباشد. مجموعه ی مجزایی از اپلیکیشن های کاندید( مانند سیستم هشدار برخورد و اطلاعات ترافیک محلی برای رانندگان)، منابع( طیف مجاز، منبع انرژی قابل شارژ)، و محیط( الگوهای جریان ترافیک خودرویی، نگرانی های حفظ حریم) باعث شده تا این شبکه ها، حوزه ای منفرد و مجزا در ارتباطات بی سیم باشند. در این مقاله، یک بازبینی در این زمینه فراهم شده و گرایشات، چالش ها و تصویری لحظه ای از راه حل های پیشنهادی مطرح خواهد شد.

1-مقدمه

از سال 1980 میلادی، مفهوم استفاده از ارتباطات بی سیم در خودروها، پژوهشگران را به خود جلب کرده است[1]. در چند سال اخیر، شاهد افزایش قابل ملاحظه ای در پژوهش و توسعه در این زمینه بوده ایم. چندین فاکتور، اعم از اتخاذ گسترده( و به دنبال آن کاهش هزینه) تکنولوژی های IEEE 802.11 منجر به گرایش به سمت توسعه ی این حوزه شده است؛ ادغام سازندگان خودرو با تکنولوژی اطلاعات به منظور بررسی مباحث ایمنی، محیطی و مباحث آسودگی در استفاده از خودرو و همچنین تعهد دولت های ملی و منطقه ای به تخصیص یک طیف بی سیم برای محاورات خودرویی بی سیم، نمونه ای از این گرایشات میباشد. اگرچه شبکه های سلولار ، به ما اجازه ی محاوره ی آسان ارتباطات صوتی و سرویس های سرگرمی برای راننده و سرنشینان را میدهد، این شبکه ها را نمیتوان گزینه ی مناسبی برای ارتباطات خودرو به خودرو یا خودرو به زیر ساختار دانست. این در حالی است که ، شبکه های خودرویی، محاوره ی مستقیم بین خودروها  و بین واحد های کنار جاده(RSU) را عملی ساخته اند، و میتوانند هزاران پیام یا اطلاعات را در مورد وضعیت فعلی ترافیک و با کمترین تأخیر به سایر خودرو ها ارسال کنند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Vehicular Ad Hoc Networks

ثبت سفارش جدید