Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " نیازمندی های خاص بهبود فرآیند نرم افزاری به کار گرفته شده در محیط کار از راه دور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نیازمندی های خاص بهبود فرآیند نرم افزاری به کار گرفته شده در محیط کار از راه دور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Quality Software, 2001. Proceedings.Second Asia-Pacific Conference
سال انتشار
2001
کد محصول
1001063
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
969 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله به این مسئله می پردازد که مدیریت پروژه های نرم افزاری شامل کار از راه دور، فرآیندهای خاص و عملکردهای پایه، نیاز به مدیریت دقیق تری از پروژه های توسعه یافته در محیط های مرکزگرای سنتی دارد. براساس نتایج تحقیق ما، سلسله مطالعات پیرامون ضوابط مهندسی نرم افزار و متدولوژی مدیریت کار از راه دور، تعدادی از مسائل کلیدی خاص در شرایط کار از راه دور مشخص گشته اند. یک روش بهبود فرآیند نرم افزاری برای محیط کار از راه دور (SPITE) با سهم بزرگی در صنعت نرم افزاری، طراحی شده است که جای خالی مهمی را در مدلسازی فرآیند نرم افزاری پر می کند. تمرکز این تحقیق، ارائه تحلیل عمیق برخی از این مسائل است که در مدل های فرآیند کنونی به آن ها اشاره ای نشده است. سه فرآیند و بیست وپنج عملکرد پایه ساخته و استفاده شده اند تا ورودی قابل توجهی را برای توسعه SPITE فراهم آورند.

1-مقدمه

امروزه به دلیل قدرت دسترسی از راه دور به اطلاعات سرتاسر مرزهای ملی و سازمانی، مردم در حال وارد شدن به دوره ای جدید از تغییراتی چشمگیر در محل کار هستند. تکنولوژی اطلاعات، شیوه کار بین مکان های فیزیکی را عوض کرده است. دیگر نبازی نیست تا افراد در یک مکان یکسان با هم کار کنند. امروزه کار بر زمان و مکان غلبه می کند [1]. کار از راه دور، تجارتی به سرعت توسعه یافته توسط انقلاب IT، توجه زیادی را از حکومت، شرکت ها و سازمان ها به دلیل سودآوری بالای آن در اجتماع به خود جلب کرده است. کار از راه دور یک روش جدید رایج کار کردن شده که برپایه تکنولوژی اطلاعات شبکه است...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Software Process Improvement Applied
Teleworking Environments

ثبت سفارش جدید