Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " حل مسائل NP-Complete در معماری CUDA با استفاده از الگوریتم های ژنتیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حل مسائل NP-Complete در معماری CUDA با استفاده از الگوریتم های ژنتیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Symposium on Parallel and Distributed Computing
سال انتشار
2011
کد محصول
1001493
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
405 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper focuses on solutions to two NP-Complete problems: k-SAT and the knapsack problem. We propose a new parallel genetic algorithm strategy on the CUDA architecture, and perform experiments to compare it with the sequential versions. We show how these problems can benefit from the GPU solutions, leading to significant improvements in speedup while keeping the quality of the solution. The best performance obtained in terms of speedup is 67 times. The solution presented in this paper suggests a general strategy for finding fast and robust solutions to complex problems.

چکیده

 این مقاله بر راه­ حل­ های دو مساله ­ی NP-Complete  تمرکز می­کند: k-SAT (فروشنده­ ی دوره ­گرد با k لیترال در هر بند یاclause ) و مساله­ ی کوله­ پشتی. ما یک استراتژی الگوریتم ژنتیک موازی جدید برای معماری CUDA ارائه می­کنیم و آزمایش­ها را انجام می­دهیم تا این روش را با نسخه ­های ترتیبی مقایسه نماییم. نشان می­دهیم که چگونه این مسائل می­توانند از راه­ حل­ های GPU سود ببرند که به بهبود قابل توجه در افزایش سرعت منجر می­شود در حالی که کیفیت راه ­حل را حفظ می­کند. بهترین کارایی که به دست آمده، از نظر افزایش سرعت 67 برابر بهتر است. راه­ حلی که در این مقاله ارائه شده، یک استراتژی سراسری برای پیدا کردن  راه حل های سریع و پایدار برای مسائل پیچیده پیشنهاد می­نماید.

1- مقدمه

در اوایل دهه ی 70، یک گروه از مسائل پیچیده (یا از نظر محاسباتی هزینه­ بر) مانند 3-SAT یا هم­ریختی زیرگراف، به عنوان یک طبقه­ی جدید از نظر پیچیدگی محاسباتی، یعنی مسائل NP-Complete پدیدار شدند [2]. از زمان فرمالیزه کردن این مفهوم جدید توسط Richard Karp در سال 1972، نشان داده شده است که در زمینه­های پژوهش بسیاری یک مجموعه از مسائل NP-Complete هستند. همه­ ی الگوریتم­ های شناخته­ شده  برای مسائل NP-Complete به زمانی بالاتر از زمان چندجمله ­ای نیاز دارند و هنوز ثابت نشده که می­توان الگوریتم­ های سریع­تری را توسعه داد. به هر حال، در عمل چند تکنیک وجود دارد که به طور کلی در مسائل محاسباتی به­ کار می­ روند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Solving NP-Complete Problems
CUDA Architecture
Genetic Algorithms

ثبت سفارش جدید