Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " آزمون شکل ضعیف فرضیه بازار کارا: شاهد تجربی از بازارهای آسیا و اقیانوسیه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آزمون شکل ضعیف فرضیه بازار کارا: شاهد تجربی از بازارهای آسیا و اقیانوسیه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Research Journal of Finance and Economics
سال انتشار
2010
کد محصول
1001622
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This empirical study is conducted to test the weak-form market efficiency of the stock market returns of Pakistan, India, Sri Lanka, China, Korea, Hong Kong, Indonesia, Malaysia, Philippine, Singapore, Thailand, Taiwan, Japan and Australia. Monthly observations are taken for the period January 2004 to December 2009. Autocorrelation, Ljung-Box Q-statistic Test, Runs Test, Unit Root Test and the Variance Ratio are used to test the hypothesis that the stock market follows a random walk. Monthly returns are not normally distributed, because they are negatively skewed and leptokurtic. In aggregate we concluded that the monthly prices do not follows random walks in all the countries of the Asian-Pacific region. The investors can take the stream of benefits through arbitrage process from profitable opportunities across these markets

چکیده

این پژوهش تجربی به منظور آزمون شکل ضعیف کارآیی بازار در سود بازار سهام پاکستان، هند، سریلانکا، چین، کره، هنگ کنگ، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، تایوان، ژاپن و استرالیا انجام گرفته است. مشاهدات ماهانه در دوره ژانویه 2004 تا دسامبر 2009 صورت پذیرفته اند. خود همبستگی، آزمون Q-آماری لیونگ-باکس، آزمون گردش، آزمون ریشه ای واحد و نسبت واریانس برای آزمون پیروی بازار سهام از گردشی تصادفی بکار رفته اند. سود ماهانه توزیع نمی شود، چرا که دارای کجی منفی و کشیده می باشد. در مجموع با به این نتیجه رسیدیم که قیمتهای ماهانه در تمامی کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه از گردشی تصادفی دنباله روی نمی کنند. سرمایه گذاران می توانند راه منفعت را از طریق فرآیند بورس بازی از فرصتهای پر منفعت در این بازارها به دست آورند.

واژه های کلیدی: شکل ضعیف کارایی بازار، همبستگی، نسبت واریانس، گردش تصادفی، آسیا اقیانوسیه

1- مقدمه

قبل از توضیح دادن بازار بورس کارا بی هدف نیست اگر آن را با بازارهای بورس کالا مقایسه کنیم. در زیر شرایط لازم برای بازارهای بورس کامل همانگونه که توسط (کوپلند و وستون، 1988) قید شده اند. بازارها بدون اصطکاک می باشند، یعنی اینکه هیچگونه هزینه یا مالیاتی برای ترانکش ها در یک اقتصاد وجود ندارد و تمام دارایی ها کاملا قابل تقسیم و قابل عرضه می باشند و از این گذشته هیچگونه مقررات محدود کننده ای وجود ندارد. ثانیا رقابتی کامل در کالا و اوراق بهادار وجود دارد. در یک بازار کالای داده شده که تمامی تولیدکنندگان کالاها و خدمات خود را با پایین ترین متوسط قیمت عرضه می کنند. به همین نحو در بازار اوراق بهادار اینگونه بر می آید که تمامی مشارکت کنندگان مؤسسات کوچک در بازار می باشند. سوما بازارها از لحاظ اطلاعاتی مؤثر قلمداد می شوند که بدین معنی می باشد که اطلاعات کسب شده کاملا بی ارزش می باشند و به صورت همزمان بوسیله تمامی افراد دریافت می شوند. چهارم اینکه تمامی افراد منطقی تلقی می شوند اما نه شخصی که منفعت را به حداکثر می رساند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید