Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " رویکرد سریع قدرتمند برای قطعه بندی تصویر با آستانه سازی بهینه و تبدیل واتر شد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رویکرد سریع قدرتمند برای قطعه بندی تصویر با آستانه سازی بهینه و تبدیل واتر شد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Computer Applications
سال انتشار
2013
کد محصول
1001950
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
909 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper describes a novel method for partitioning image into meaningful segments. The proposed method employs watershed transform, a well-known image segmentation technique. Along with that, it uses various auxiliary schemes such as Binary Gradient Masking, dilation which segment the image in proper way. The algorithm proposed in this paper considers all these methods in effective way and takes little time. It is organized in such a manner so that it operates on input image adaptively. Its robustness and efficiency makes it more convenient and suitable for all types of images

چکیده

این مقاله به توضیح روشی عالی برای پارتیشن بندی تصویر بر طبق قطعه های معنی دار می پردازد . روش پیشنهادی از تبدیل واترشد بهره می برد که تکنیک قطعه بندی تصویر شناخته شده محسوب می گردد . در راستای ان ،  این روش از انواع الگو های کمکی نظیر پوشش گرادیان دو تایی استفاده می کند ، یگ گشاد شدگی که تصویر را در روشی مناسب قطعه بندی می کند . الگوریتم پیشنهادی در این مقاله به تمامی این روش ها در روشی موثر رسیدگی می کند و زمانی کمی هم صرف می کند . این الگوریتم در چنین روشی سازماندهی می گردد بنابراین به طور تطبیق پذیری در تصویر ورودی کار می کند . قدرتمندی و کارآمدی این روش سبب می گردد تا برای تمامی تصاویر راحت تر و مناسب تر گردد .

کلمات کلیدی : گشاد شدگی ، پوشش گرادیان دوتایی ، قطعه بندی ، آستانه سازی ، تبدیل واتر شد

1 – مقدمه

پردازش تصویر به دلیل انواع تکنیک ها یک در میان علاقمندان از جمله جذاب ترین روش ها به حساب می امده است . اما این روش به طور مساوی چالش برانگیز می گردد چون تصویر یک سری شکل ها ، رنگ ها ، درجات صوتی ، شدت های مختلف را نمایش می دهد و این اطلاعات بایستی در پردازش حفظ گردند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Binary Gradient Masking
Dilation
Segmentation
Thresholding
Watershed Transform

ثبت سفارش جدید