Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " کنترلر چند عاملی مبتنی بر منطق فازی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترلر چند عاملی مبتنی بر منطق فازی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Expert Systems with Applications
سال انتشار
2011
کد محصول
1002531
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper presents a fuzzy logic based controller (Multi-Agents System Controller (MASC)) which regulates the number of agents released to the network on a Multi-Agents Systems (MASs). A fuzzy logic (FL) model for the controller is as presented. The controller is a two-inputs-one-output system. The controllability is based on the network size (NTZ) and the available bandwidth (ABD) which are the inputs to the controller, the controller’s output is number of agents (ANG). The model was simulated using SIMULINK software. The simulation result is presented and it shows that ABD is the major constraint for the number of agents released to the network.

چکیده

مقاله حاضر یک کنترلر مبتنی بر منطق فازی را معرفی می کند که تعداد عوامل منتشر شده برای شبکه را در سیستم های چند عاملی تنظیم می کند . کنترلر یک سیستم دارای دو ورودی با یک خروجی می باشد . قابلیت کنترل بر اساس اندازه شبکه و پهنای باند در دسترس می باشد که ورودی هایی برای کنترل هستند ، خروجی کنترلر عبارتست از تعداد عوامل . مدل با استفاده از نرم افزار سیمولینک ( SIMULINK) شبیه سازی گردید . نتیجه شبیه سازی ارایه گردیده و نشان می دهد که ABD یک محدودیت اصلی برای تعداد عوامل منتشر شده در شبکه می باشد.

1 – مقدمه

رشد محسوس و استفاده شبکه کامپیوتری فراگیر باعث تسویق محققان در اقتصاد می گردد که ابزار آسان و ایمن متصل شدن به داده های توزیع شده جغرافیایی در شبکه های داخلی یا در اینترنت می باشد . فناوری موبایل همانند فناوری دیده شده است که راه حلی همه گیر برای این جستجو کاربران نهایی شبکه کامپیوتری را ارایه می کند . عوامل موبایل یک سری برنامه هایی هستند که می توانند به طور مستقل از گره ای به گره ای دیگر در محیط شبکه بندی شده حرکت کنند تا تعداد یاز وظایف محاسباتی را از جانب کاربر اجراء نمایند ...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


fuzzy logic based multi-agents controller

ثبت سفارش جدید