Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " الگوریتم ژنتیک با متقاطع قطعی برای کوانتیزاسیون برداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم ژنتیک با متقاطع قطعی برای کوانتیزاسیون برداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Pattern Recognition Letters
سال انتشار
2000
کد محصول
1003043
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
559 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Genetic algorithm (GA) provides high quality codebooks for vector quantization (VQ) at the cost of high running time. The crossover method is the most important choice of the algorithm. We introduce a new deterministic crossover method based on the pairwise nearest neighbor method. We show that high quality codebooks can be obtained within a few minutes instead of several hours as required by the previous GA-based methods. The method outperforms all comparative codebook generation methods in quality for the tested training sets

چکیده

الگوریتم ژنتیک (GA)، کدبوک هایی (codebooks)  با کیفیت بالا برای کوانتیزاسیون برداری (VQ) فراهم می کند که با هزینه زمان بالای اجرا فراهم می گردد. این روش متقاطع، مهم ترین گزینه الگوریتم است. ما یک روش متقاطع قطعی جدید معرفی می نماییم که بر اساس روش نزدیکترین همسایه دو به دو (جفتی) است. ما نشان می دهیم که در صورت نیاز روشهای قبلی مبتنی بر GA، کدبوک های با کیفیت بالا را می توان به جای چند ساعت در طی چند دقیقه به دست آورد.

1-مقدمه

در اینجا مشکل تولید یک کدبوک برای کوانتیزر برداری (VQ) مورد بررسی قرار می گیرد. هدف، یافتن بردارهای کدی M (codebook) برای یک مجموعه خاص از بردارهای آموزشی N (training set) است که از طریق به حداقل رساندن میانگین فاصلۀ جفتی بین بردارهای آموزشی و بردارهای کدی معرف آنها صورت می گیرد..


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Vector quantization
Codebook generation
Clustering
Genetic algorithms

ثبت سفارش جدید