Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " استفاده از اسکن سطح سه بعدی برای مطابقت اشکال صورت با بقایای از خاک درآمده ی تغییر یافته در زمینه شناسایی قانونی فرد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از اسکن سطح سه بعدی برای مطابقت اشکال صورت با بقایای از خاک درآمده ی تغییر یافته در زمینه شناسایی قانونی فرد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Forensic Science, Medicine, and Pathology
سال انتشار
2014
کد محصول
1003745
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Objective

3D surface scanning has been successfully used in forensic medicine and pathology for over a decade. We report a new application area: a technique of skull-face superimposition as a 3D-surface-scan based identification method. Our aim was to test this technology—previously used in industrial and anthropological areas—for facial proportionality evaluation and comparing a number of morphological features of the face and skull

هدف  

اسکن سطح سه بعدی برای بیش از یک دهه با موفقیت در پزشکی قانونی و آسیب شناسی مورد استفاده قرار گرفته است. ما یک عرصه کاربرد جدید را گزارش می نماییم: تکنیک (روش) تلفیق جمجمه-چهره به عنوان یک روش شناسایی بر پایه سطح-اسکن-سه بعدی. هدف ما آزمایش این تکنولوژی -قبلا در عرصه های صنعتی و انسان شناسی مورد استفاده قرار گرفته- برای ارزیابی تناسب صورت و مقایسه تعدادی از ویژگی های مورفولوژیکی (ریخت شناختی) صورت و جمجمه می باشد.

مواد و روش ها

این مطالعه بر اساس تطابق سه بعدی جمجمه / چهره دو نفر به نام های: هنری چهارم و ماریه-آنتوان کارمی استوار است.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


3D surface scanning

ثبت سفارش جدید