Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,540,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " یک سیستم اتوماسیون خانگی مقیاس پذیر و مبتنی بر سرویس ابری، با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک سیستم اتوماسیون خانگی مقیاس پذیر و مبتنی بر سرویس ابری، با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers and Electrical Engineering
سال انتشار
2014
کد محصول
1003931
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
37
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

In this paper, an Android based home automation system that allows multiple users to control the appliances by an Android application or through a web site is presented. The system has three hardware components: a local device to transfer signals to home appliances, a web server to store customer records and support services to the other components, and a mobile smart device running Android application. Distributed cloud platforms and Google services are used to support messaging between the components. The prototype implementation of the proposed system is evaluated based on the criteria considered after the requirement analysis for an adequate home automation system. The paper presents the outcomes of a survey carried out regarding the properties of home automation systems, and also the evaluation results of the experimental tests conducted with volunteers on running prototype

چکیده

در این مقاله قصد داریم یک سیستم اتوماسیون خانگی مبتنی بر اندروید را ارائه دهیم که به چندین کاربر اجازه ی کنترل  تقاضا ها را به وسیله ی یک اپلیکیشن اندرویدی و از طریق بستر وب فراهم  میسازد. این سیستم از سه مؤلفه ی سخت افزاری تشکیل شده است: یک دستگاه محلی به منظور انتقال سیگنال ها به متقاضیان خانگی، یک وب سرور برای ذخیره ی رکورد های مشتری و سرویس های پشتیبانی از سایر مؤلفه ها و یک دستگاه اسمارت فون که اپلیکیشن اندرویدی را اجرا میکند. پلت فرم های ابری توزیع شده و سرویس های گوگل  نیز به منظور پشتیبانی از مبادله ی پیام در بین  مؤلفه ها بکار گرفته میشود. پیاده سازی اصلی این سیستم پیشنهادی ، بر مبنای معیار  هایی که پس از تحلیل نیاز مندی ها برای یک سیستم اتوماسیون خانگی بدست آمده است  نیز مشخص شده است. در این مقاله، نتایج مربوط به پژوهش هایی که صرف نظر از مشخصه های سیستم اتوماسیون خانگی صورت پذیرفته است نیز ارائه شده و نتایج ارزیابی مربوط به تست های آزمایشی نیز بر روی سیستم پیشنهادی در حال اجرا بکار گرفته شده است.

1-مقدمه

اتوماسیون خانگی را میتوان یک تکنولوژی ای در داخل خانه به شمار آورد که با فراهم کردن سرویس های مختلفی مانند  تست سلامتی از راه دور، سرگرمی های چند رسانه ای و کاهش مصرف انرژی، بهبود کیفیت زندگی را برای ساکنان آن خانه به همراه دارد. به عبارت دیگر، اتوماسیون خانگی با  هدف هماهنگ سازی دستگاه های دیجیتال به منظور راحتی کاربر ارائه شده که امنیت و قابلیت نظارت بر ساکنین در خانه را فراهم میسازد[1]. سیستم های اتوماسیون خانگی مرسومی که امروزه وجود دارد، شامل کنترل دستگاه های دیجینال بوده که توابعی  مانند گرمادهی، نور پردازشی و سایه اندازی را فراهم میسازد... 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید