Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " تشخیص عنبیه با استفاده از ماشین ترکیبی بردار پشتیبان و روش فاصله ی همینگ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تشخیص عنبیه با استفاده از ماشین ترکیبی بردار پشتیبان و روش فاصله ی همینگ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Expert Systems with Applications
سال انتشار
2014
کد محصول
1004155
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Iris based authentication system is essentially a pattern recognition technique that makes use of iris patterns, which are statistically unique, for the purpose of personal identification. In this study, a novel method for recognition of iris patterns is considered by using a combination of support vector machine and Hamming distance. The zigzag collarette area of the iris is selected for iris feature extraction because it captures the most important areas of iris complex pattern and higher recognition rate is achieved. The proposed approach also used parabola detection and trimmed median filter for the purpose of eyelid and eyelash detection & removal, respectively. The proposed method is computationally effective as well as reliable with a recognition rate of 99.91% and 99.88% on CASIA and Chek image database respectively

چکیده

سیستم شناسایی مبتنی بر عنبیه در اصل یک روش تشخیص الگو است که از الگوهای عنبیه استفاده می کند که از نظر آماری منحصر به فرد بوده و برای شناسایی شخص به کار گرفته می شوند. در این مقاله، یک روش جدید برای تشخیص الگوی عنبیه در نظر گرفته شده است که از ترکیبی از ماشین بردار پشتیبان و فاصله ی همینگ استفاده می کند. ناحیه ی داخلی زیگراگ عنبیه برای استخراج ویژگی های عنبیه استفاده می شود زیرا مهم ترین ناحیه از الگوی پیچیدهی عنبیه است و به این ترتیب نرخ بالاتر تشخیص به دست می آید. روش پیشنهادی همچنین از تشخیص سهمی و فیلتر میانی تقلیل یافته، به ترتیب برای تشخیص و حذف پلک و مژه استفاده می کند. روش پیشنهادی از نظر محاسباتی موثر است و با نرخ شناخت 99.91% و 99.88% روی پایگاه داده های CASIA و Chek قابل تشخیص است.

1-مقدمه

تحولات در فناوری و افزایش تأکید بر مسائل امنیتی موجب شده است که تمرکز ها بیشتر بر سر مسائل بیومتریک و تشخیص فرد و روشهای شناسایی بر پایه ی  این ویژگی های بیومتریک شود. مولفه های بیومتریک بسیاری وجود دارد مانند عنبیه، اثر انگشت، چشم، گوش، نوع راه رفتن و غیره. کاربردها از دسترسی به کامپیوتر شخصی تا دسترسی به محلی (مانند آزمایشگاه) متفاوت است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Iris recognition
Noise removal
Support vector machine
Hamming distance
Zigzag collarette area

ثبت سفارش جدید