Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " شبکه های حسگر بدنی بی سیم: از مشارکت بر روی بدن، تا مشارکت بدن به بدن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شبکه های حسگر بدنی بی سیم: از مشارکت بر روی بدن، تا مشارکت بدن به بدن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Medical Information and Communication Technology
سال انتشار
2014
کد محصول
1006414
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
960 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Body Area Network (BAN) researches include a wide range of multidisciplinary topics like antennas and propagation close to the body, Medium Access Control (MAC) and networking protocols, security and localization. Short-term solutions for BANs so far were based on already existing communication standards, but they only partially meet the specific needs. More specifically they offer independent or closed solutions and can hardly communicate with the outside world (e.g. only via the preexisting cellular networks or WiFi infrastructures). In this paper, we discuss a possible extension of BANs from On-Body to Bodyto- Body cooperative networks at different levels: propagation, protocols and localization applications 

چکیده

اصولاً پژوهش‌هایی که در حوزه‌ی شبکه های حسگر بدنی (BAN) صورت می‌گیرد، دامنه ای از مباحث چند رشته ای همچون آنتن و انتشار (امواج) در نزدیک به بدن، کنترل دسترسی به رسانه (MAC) و پروتکل های شبکه، امنیت و محلی سازی را مورد پوشش قرار می‌دهد. راه حل های کوتاه مدتی که تا به امروز برای شبکه های بدنی ارائه گردیده است، مبتنی بر استاندارد های ارتباطی موجود می‌باشد ولی این راه حل‌ها فقط قادر به برآورده نمودن و پاسخ به نیازمندی های خاصی از شبکه های بدنی می‌باشند. به طور خاص، این راه حل‌ها، شامل راه حل‌هایی مستقل و بسته بوده و به ندرت قادر به محاوره با دنیای بیرون می‌باشند (برای مثال، فقط از طریق شبکه های سلولار که از قبل موجود می‌باشند و یا از طریق زیر ساختار های وای-فای قادر به ارتباط می‌باشند). در این مقاله قصد داریم یک شکل توسعه یافته ای از شبکه های بدنی (از شبکه های مشارکتی بر روی بدن تا شبکه های مشارکتی بدن به بدن و در سطوح مختلف) را ارائه دهیم: انتشار، پروتکل‌ها و اپلیکیشن های محلی سازی.

1-مقدمه

با توجه به پیشرفت‌هایی که اخیراً در حوزه‌ی الکترونیک و توسعه‌ی فناوری های رادیوئی بسیار کم مصرف و کوتاه برد (مانند فناوری Zigbee، بلوتوث با مصرف انرژی پایین، فرا پهن باند (UWB) و غیره) صورت گرفته است، شبکه های حسگر بدنی (BAN) نیز اخیراً به عنوان یک فناوری فعال ساز کلیدی برای اپلیکیشن های بسیاری همچون عملیات های امداد و نجات، عملیات بحرانی، مانیتورینگ از راه دور بیمار، بهداشت و درمان سیار، امنیت، ورزش و سرگرمی پدید آمده است. در این فناوری‌ها، به منظور پاسخ به نیازمندی های مختلف و غلبه بر منابع انرژی محدود، جذب میدان الکترومغناطیی توسط کاربر، انرژی مصرفی، اندازه‌ی دستگاه و مضنون بودن به تداخل، نیاز به بررسی‌ها و بهینه سازی های خاصی می‌باشد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Body Area Network
Body to Body Cooperation
Channel Models
Coexistence
MAC Protocol
Navigation

ثبت سفارش جدید