Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " برخی از عوامل مهم مؤثر بر تکامل سیستم هزینه بر مبنای فعالیت (ABC) در شرکت های تولیدی مصر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
برخی از عوامل مهم مؤثر بر تکامل سیستم هزینه بر مبنای فعالیت (ABC) در شرکت های تولیدی مصر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Social Science Research Network
سال انتشار
2013
کد محصول
1008122
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
386 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

The present investigation aims to determine the factors affecting evolution of Activity Based Costing (ABC) system in Egyptian case. The study used the survey method to describe and analyze these factors in some Egyptian firms. The population of the study is Egyptian manufacturing firms. Accordingly, the number of received questionnaires was 392 (23 Egyptian manufacturing firms) in the first half of 2013. Finally, the study stated some influencing factors for evolution this system (ABC) in Egyptian manufacturing firms

چکیده

پژوهش حاضر با هدف تعیین عوامل موثر بر تکامل سیستم هزینه مبتنی بر فعالیت (ABC) در مورد مصر است. مطالعه از روش تحقیق برای توصیف و تجزیه و تحلیل این عوامل در برخی از شرکت ­های مصر استفاده کرده است. جمعیت این مطالعه شرکت­ های تولیدی مصر است. بر این اساس، تعداد پرسشنامه دریافتی 392 (23 شرکت تولیدی مصر) در نیمه اول سال 2013 بود. در نهایت، این مطالعه برخی عوامل موثر بر تکامل این سیستم (ABC) را در شرکت­ های مصر اعلام کرد.

1-مقدمه

پژوهش در هزینه­ یابی بر مبنای فعالیت و کاربرد های آن عمدتا بر سازمان ­هایی در کشور های توسعه یافته متمرکز شده است. اطلاعات کمی درباره اینکه آیا تکنیک­ های ABC می­ تواند با موفقیت در سازمان هایی در کشور های در حال توسعه (لیو و پان، 2007) اجرا شوند به دست آمده است. اگر چه، هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) به منظور بهبود دقت و صحت داده­ های هزینه محصول به دست آمده از هزینه­ یابی فعالیت محور (ABC) توسعه داده شده است به منظور بهبود دقت و صحت داده هزینه محصول به دست آمده از سیستم­ های سنتی هزینه (تسای و، 1996) توسعه داده شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Activity Based Costing
Manufacturing
Egyptian firms
Affecting factors
Profitability management

ثبت سفارش جدید