Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " نظارت بر درستی سیستم‌های ناوبری : پیاده سازی الگوریتم RAIM تشخیص و حذف خطا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نظارت بر درستی سیستم‌های ناوبری : پیاده سازی الگوریتم RAIM تشخیص و حذف خطا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Computer and Communications
سال انتشار
2015
کد محصول
1010653
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

برنامه‌ی GPS در سیستم‌های ناوبری بلادرنگ استفاده می‌شود و به برنامه‌ای محبوب در این زمینه تبدیل شده است. اطمینان از این که در گیرنده، خطاهای ماهواره‌ای شناسایی شده و حذف شده اند برای درستی سیستم‌های ناوبری ماهواره‌ای بسیار مهم هستند. تمرکز اصلی این مقاله بر پیاده سازی الگوریتم حذف و تشخیص خطا در گیرنده GPS  نرم افزاری است به گونه‌ای که برای کاربران هشدارهای به موقع ارائه کند به خصوص در مواقعی که برای ناوبری، استفاده از سیستم GPS توصیه نمی‌شود. در حال حاضر سیستم GPS اطلاعات درستی پایه برای کاربران خود فراهم آورده است و این اطلاعات را از طریق پیام‌های جهت یابی به کاربران خود ارسال می‌کند اما این پیام ها برای برنامه‌هایی که به ایمنی بالایی نیاز دارند، خیلی به موقع عمل نمی کند. RAIM ابزاری است که درستی را با قابلیت تشخیص ارائه می‌کند به خصوص زمانیکه خطای ماهواره‌ای و یا اندازه گیری رخ داده است. این روش ساده ترین و مقرون به صرفه ترین و موثرترین روش برای نظارت درستی است. پس از استفاده از الگوریتم تکراری تشخیص و حذف خطا، در دقت موقعیت یابی بهبود قابل توجهی حاصل شده است.

1-مقدمه

زمانی سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) استفاده می‌شود که در برنامه‌ها به اجرای دقیق نیاز داریم مانند هواپیمایی کشوری که در آن درستی و صحت، نقش بسیار مهمی بازی می‌کند و توابع نظارت بر درستی ضروری می‌شوند. اپلیکیشن‌هایی که به ایمنی زیادی وابسته هستند به معیار اعتماد نیاز دارند تا راه حل موقعیت که از راه حل ناوبری بدست آمده است را ارائه کنند. این معیار اعتماد به عنوان درستی شناخته شده است. ممکن است کاربران در حال حاضر میزان درستی را با استفاده از الگوریتم‌های نظارت بر درستی مستقل گیرنده (RAIM) و یا با استفاده از منابع داده‌ی خارجی داده مانند SBAS  بسنجند [1]. RAIM ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای نظارت بر درستی است و مفهوم استفاده از برررسی انسجام خودکار معیارهای افزونه شده را اندازه گیری می‌کند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Algorithm
GPS
Integrity Monitoring
RAIM

ثبت سفارش جدید