Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " الزام در اجرای اپلیکیشن های رایانش موازی در یک محیط قابل اطمینان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الزام در اجرای اپلیکیشن های رایانش موازی در یک محیط قابل اطمینان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2015
کد محصول
1010789
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
502 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

The importance of parallel computing is growing rapidly, and the need of performing complex computation tasks in shorter time becomes the main factor of developing the technology. In almost all technology fields, we can save time and effort to complete the computation of complex tasks. Modeling the Galaxy formation, Climate change, Rush hour traffic are some examples in real life of how we can make use of parallel computing, comparing with solving them in the tradition serial way. There are some limitations for the scalability of the resources. Therefore, trends are moving toward using heterogeneous environment that can provide more scalable resources. The main challenge then is to provide reliability between the computing resources. In this work, we will utilize publish/subscribe model using quality of service (QoS) parameters in the Data Distribution Service (DDS) middleware. DDS is developed by Object Management Group

چکیده

اهمیت رایانش موازی به سرعت در حال رشد می‌باشد و نیاز به انجام وظایف محاسباتی پیچیده در زمانی کوتاه نیز به یک فاکتور اصلی برای توسعه‌ی فناوری مبدل گردیده است. تقریباً در همه‌ی حوزه‌های فناوری می‌توان برای تکمیل محاسبات وظایف پیچیده، به صرفه‌جویی در زمان و تلاش برای انجام این محاسبات پرداخت. مدل سای ساختار کهکشان، تغییرات آب و هوایی و ترافیک در ساعات شلوغی را می‌توان از جمله مسائلی در دنیای واقعی دانست که می‌توان از رایانش موازی برای حل آن‌ها استفاده نموده و نتایج حاصله را با نتایجی که توسط روش‌های سریال متعارف به دست آمده است مقایسه کرد. البته محدودیت‌هایی در خصوص مقیاس‌پذیری منابع در این نوع محاسبات وجود دارد. بنابراین به منظور تدارک منابعی مقیاس پذیر تر، روندها به سمت استفاده از محیط‌هایی ناهمگن در حال حرکت می‌باشد. چالش اصلی که پیش روی ما قرار دارد این بوده که بتوان قابلیت اطمینان را در بین منابع محاسباتی تدارک دید. در این مطالعه، ما از مدل انتشار/اشتراک و همچنین پارامترهای کیفیت خدماتQoS  در یک میان‌افزار خدمات توزیع داده‌ای (DDS) استفاده خواهیم کرد. DDS توسط گروه مدیریت شیئ (OMG) توسعه یافته است.

-1 مقدمه

روندی که امروزه در محاسبات شاهد آن هستیم، استفاده از رایانش موازی برای مدل سازی مسائل سخت در بسیاری از حوزه‌های علمی می‌باشد. این مسائل به توان محاسباتی سنگین و زمان بسیار بالا نیاز دارند. نیاز به محاسباتی سریع و صحیح نیز هر روزه در حال افزایش می‌باشد و در همین راستا، هر روزه شاهد اپلیکیشن های فراوانی در حوزه‌های مختلف هستیم که نیاز به سیستم‌های پردازشی قدرتمند دارند. به طور معمول با توجه به اینکه فناوری ادغام در حال پیشرفت می‌باشد، برای پاسخ به این تقاضا، تقریباً هر یک و سال و نیم یک‌بار، پردازنده‌هایی ارائه می‌شوند که قدرت پردازشی آن‌ها دو برابر از قبل می‌باشد (قانون مور). البته این روند تغییر کرده است چرا که با توجه به محدودیت‌هایی که در تراشه‌های سیلیکونی وجود دارد، این تراشه‌ها از مقیاس‌پذیری خوبی مشابه با قبل برخوردار نبوده و می‌توان گفت که عمر این تراشه‌ها در حوزه‌ی فناوری به پایان رسیده است. با این حال، روندی که اکنون وجود دارد، بکار گیری بیش از یک المان پردازشی در یک مدار می‌باشد که در نتیجه‌ی آن، المان‌های پردازشی چند هسته‌ای پدید آمدند که در تلفن‌های همراه نیز بسیار محبوب گردیده‌اند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید