Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " پیاده سازیِ انتخاب مبتنی بر ACO بوسیله مکانیسم مورچه ی عقبگرد برای مسیریابی تطبیقی در سیستم های شبکه روی تراشه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیاده سازیِ انتخاب مبتنی بر ACO بوسیله مکانیسم مورچه ی عقبگرد برای مسیریابی تطبیقی در سیستم های شبکه روی تراشه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Embedded Systems Letters
سال انتشار
2013
کد محصول
1012487
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 شبکه های روی تراشه (NOC) طراحی معماری منظم و مقیاس پذیری را برای سیستم های چندپردازنده‌ای تراشه ای (CMP) فراهم می کنند. بازدهِ (efficiency) مسیریابی، به دلیل وجود برنامه های کاربردی پیچیده تر و گسترش شبکه، کل کارایی سیستم را تحت تاثیر قرار می دهد. بهینه سازی کلونی مورچه (ACO) یک الگوریتم تجمعیِ هوشمند توزیع شده است. طرح انتخاب مبتنی بر ACO به همراه مکانیزم مورچه ی عقبگرد (ACO-BANT) می تواند اطلاعات بازخوردِ ازدحام بیشتری در مقایسه با مکانیسم مورچه ی پیشرو تامین کند. با این حال، هزینه ی ذخیره سازی و محاسبات BANT برای سیستم های NOC بیش از حد بالا است. در این مقاله، ما طرح انتخاب ACO-BANT با هزینه ای امکان پذیر را در NOC پیاده سازی نمودیم. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که طرح پیشنهادی، در توان عملیاتیِ اشباع 16.26٪ بهبود بیشتری نسبت به انتخاب OBL نتیجه می دهد. ما همچنین معماری مسیریابیِ طرح پیشنهادی را پیاده سازی نمودیم، که دارای بالاترین نرخ بهبود نسبت به سربار می باشد.

-1مقدمه

توپولوژی عادیِ شبکه ی روی تراشه (NOC) معماری مقیاس پذیر و انعطاف پذیری را برای سیستم های چندپردازنده ای تراشه ای موازی (CMP) فراهم می کند [1]. با این حال، هنوز توزیع ترافیک بر کارایی NOC تاثیر می گذارد. بنابراین، ما نیاز به یک الگوریتم مسیریابی تطبیقی موثر ​​برای تعادل بار و بهبود توان عملیاتی شبکه داریم.

مسیریابی تطبیقی ​​شامل یک تابع مسیریابی و یک تابع انتخاب می باشد. تابع مسیریابی مجموعه ای از کانال های کاندید یا موردنظرِ داده شده توسط مدل های چرخشی را فراهم می کند[2]. سپس تابع انتخاب بر اساس اطلاعات شبکه، کانال با کمترین ازدحام را انتخاب می نماید. طرح انتخاب مبتنی بر ACO به منظور بهبود کارایی سیستم می تواند وضعیت ازدحام کانال را توسط اطلاعات جاری و فرمون تاریخی تشخیص دهد [7]، [8]…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Routing
Computer architecture
Throughput
Indexes
Hardware

ثبت سفارش جدید