Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " تجزیه و تحلیل قابلیت اطمینان نرم افزار با استفاده از زمان آزمون و پوشش آزمون " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجزیه و تحلیل قابلیت اطمینان نرم افزار با استفاده از زمان آزمون و پوشش آزمون
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Advance Research in Computer Science and Management Studies
سال انتشار
2015
کد محصول
1012517
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
400 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

آزمون قابلیت اطمینان نرم افزار شامل تجزیه و تحلیل قابلیت نرم افزار در انجام وظایف، درشرایط محیطی مشخص، که برای زمان خاص و موقت در نظر گرفته شده است، می­ باشد. تست قابلیت اطمینان به کشف مشکلات متعدد در جنبه های طراحی و کاربردی نرم افزار کمک می­ کند. در این مقاله به طور عمده دو جنبه یعنی زمان آزمون به علاوه پوشش آزمون مد نظر قرار گرفته است. زمان آزمون، نیازهای موقت آزمون برای آزمایش یک ماژول خاص را ارزیابی می ­کند. و پوشش آزمون شامل مقدار آزمون انجام شده توسط دسته­ ی آزمون یا مجموعه­ ی آزمون می­ شود. ما سعی می کنیم با توجه به این دو جنبه، قابلیت اطمینان نرم افزار را در شرایط خاص ارزیابی کنیم. ما همچنین مدل رشد قابلیت اطمینان نرم افزار وابسته به فرایند پواسون غیر همگن (NHPP) را برای افزایش بهره­وری این پروژه، به منظور افزایش دقت و صحت در نظر گرفتیم.

-1مقدمه

نرم افزار قابل اطمینان می تواند وظایف در نظر گرفته شده خود را به راحتی و به طور موثر انجام دهد[15]. نرم ­افزار در حال تبدیل شدن به ستون فقرات بسیاری از سیستم ­ها و همچنین سازمان­ هاست. گاهی اوقات نرم­ افزار­ها باید وظایف خود را با دقت زیاد انجام دهد. طراحی و آزمایش این نرم افزار­های پیچیده تا حدی مشکل است، بنابراین باید نرم افزاری با پیچیدگی کمتر و قابلیت اطمینان بالاتر طراحی شود. بنابراین ما باید پیچیدگی کد را کاهش دهیم، و در عین حال آن را طوری طراحی کنیم که بررسی آن ساده باشد. آزمون قابلیت اطمینان نیز باید برای تایید اثربخشی نرم افزار انجام شود [9]. اما اجرای آزمون قابلیت اطمینان عملاً بسیار مشکل است [1]. این مشکل با در نظر گرفتن زمان آزمایش و پوشش آزمایش، برطرف می­­ شود. استیون جی زیل و برایان میچل [2] یک مدل اطمینان ادغام شده با روش آزمون مستقیم مطرح کردند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Testing time
testing coverage
Poisson Process
Software reliability

ثبت سفارش جدید