Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " تجزیه و تحلیل عملکرد و استحکام بلوتوث کم انرژی و پایداری برای ارتباطات بین خودرویی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجزیه و تحلیل عملکرد و استحکام بلوتوث کم انرژی و پایداری برای ارتباطات بین خودرویی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Ad Hoc Networks
سال انتشار
2016
کد محصول
1012672
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

بلوتوث کم انرژی (BLE) به سرعت و به طور پیوسته اهمیت ویژه برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی بدست آورده است. در این مقاله ما پتانسیل BLE را در یک زمینه خودرویی بررسی می کنیم. با استفاده از آزمایشات، برای اولین بار ویژگی های شبکه های بی سیم را ارزیابی می نماییم، پس از آن مجموعه ای از حالات رانندگی را برای تجزیه و تحلیل اینکه چگونه BLE با تغییر شرایط سرعت، فاصله و ترافیک تحت تاثیر قرار می­گیرد، تعریف می کنیم. ما دریافتیم که حداکثر دامنه ارتباطات بین دو دستگاه می تواند فراتر از 100 متر برود و آن یک اتصال قوی، قادر به اداره گم شدن ناگهانی سیگنال و یا تداخل ها است، که می تواند تا فاصله 50 متر، حتی با تغییرات ترافیک و شرایط رانندگی به دست آید. سپس ما یک نرم افزار تلفن همراه اثبات مفهوم برای گوشی های هوشمند موجود ارائه کردیم، که می تواند برای انتقال داده ها در طول هاپ های چندگانه مورد استفاده قرار گیرد. بعد، ما با ساخت و اعتبارسنجی بستر آزمایشی تداخل بر اساس تکنولوژی IEEE 802.11، تجزیه و تحلیل کردیم که چگونه BLE تداخل های دیگر در همان باند فرکانس را اداره می کند. در نهایت ما مزایا و محدودیت های BLE برای ارتباطات بین خودرویی (IVC) را بحث می کنیم و کاربردهای بالقوه را پیشنهاد می دهیم.

1- مقدمه

گوشی های هوشمند به طور فزاینده ای با سنسورها و رابط های ارتباطی مجهز شده اند. یکی از آخرین افزوده ها به فن آوری های ارتباطی، بلوتوث کم انرژی (BLE) است، که بلوتوث هوشمند نیز نامیده می شود است. اگر چه از برخی منظرهای مشابه، BLE با نسخه های قبلی بلوتوث سازگار نیست، بطوریکه از یک کنترل کننده مختلف استفاده می کند (یعنی لایه  فیزیکی و لایه لینک). با این حال، بسیاری از دستگاه هایی که از BLE پشتیبانی می کنند، هر دو پشته پروتکل را در حالت دوگانه اجرا می کنند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Bluetooth Low Energy
Inter-Vehicular Communications
Mobile computing

ثبت سفارش جدید