Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " بهبود الگوریتم خوشه بندی توزیع شده، بر مبنای min-cluster " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهبود الگوریتم خوشه بندی توزیع شده، بر مبنای min-cluster
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Optik
سال انتشار
2016
کد محصول
1013070
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
953 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نتایج ناکارآمد حاصل از خوشه ­بندی داده­های خام با استفاده از الگوریتم­ های خوشه ­بندی، منجر شد که روش جدیدی برای بهبود الگوریتم K-Dmeans ارائه شود (روشی بر مبنای ساختار سیستم مرکز- لبه).

 min-cluster مفهوم جدیدی است که به­ منظور خوشه بندی گره ­های لبه موجود در مجموعه داده ارائه شده است؛ بدین ترتیب که min-cluster با پالایش فرایند خوشه­ بندی گره­ های لبه موجب می­شود که فرایند خوشه ­بندی منظم­تر انجام شود و انتقال نتیجه به گره مرکزی نیز مستقیماً انجام شود. داده­ هایی که خوشه بندی می­شوند، مجدداً توسط گره مرکزی یکپارچه خواهند شد (دلیل این امر محفوظ نگه داشتن محاسبات مربوط به خوشه بندی توزیع شده می­باشد). ما از میان مجموعه ­ای از انواع داده ­ها، مفهوم min-cluster را برگزیدیم و برای آن پروتکل­ های امنیتی بسیاری را قرار دادیم. بر این اساس، ثابت شده است که الگوریتم خوشه بندی توزیع شده دارای ویژگی­ هایی همچون دقت بالا، پیچیدگی زمانی کم و امنیت می­باشد (که در این میان امنیت مهم­ترین ویژگی است).

1- مقدمه

تمرکز این مقاله بر روی پژوهش در زمینه­ ی بهبود الگوریتم K-Dmeans معطوف شده است. یک نسخه­ ی قدیمی از الگوریتم­ K-Dmeans در ]1[ بررسی شده ­است؛ همان­ طور که در مرجع مذکور بیان شده­ است، در این نسخه از الگوریتم می­بایست داده ­های بسیاری را از سایت­ های متفاوتی جمع ­آوری نماییم؛ اما نکته اینجاست که این سایت ­ها می­بایست متفاوت و مستقل از یکدیگر باشند که این امر نه تنها باعث افزایش سربار شبکه می­شود بلکه کارایی خوشه را نیز کاهش می­دهد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Min-cluster
K-Dmeans algorithm
Clustering
Distributed clustering

ثبت سفارش جدید