Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " اثر تورم بر نکول وام: مطالعه ای در پاکستان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثر تورم بر نکول وام: مطالعه ای در پاکستان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Australian Journal of Business and Economic Studies
سال انتشار
2015
کد محصول
1013584
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
292 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هنگامی که سطوح کلی قیمت در سراسر کشور افزایش می یابد، توانایی وام گیرندگان برای بازپرداخت وام کاهش می یابد. کشور پاکستان هم از نرخ بالای تورم و هم از میزان بالای NPL ها(وام های ناکارآمد یا وام های خنث)/نکول وام رنج می برد. ممکن است عوامل دیگری به جز تورم بر سطح نکول وام اثر بگذارند. بر این اساس، در این مطالعه بررسی می شود که آیا تورم بر نکول وام در پاکستان تاثیر می گذارد یا خیر. CPI و NPL سه ماهه اول سال 2002 تا سه ماهه دوم سال 2011 در نظر گرفته شد، از رگرسیون درجه دوم استفاده گردید و نتایج نشان داد که تورم هم به صورت مثبت و هم به صورت منفی بر نکول وام تاثیر می گذارد.

1-مقدمه

نکول وام به ناتوانی در بازپرداخت وام ها مربوط می شود. هنگامی که بدهکار نمی تواند اصل پول و هزینه های وام را، بعد از به جریان افتادن وام، پرداخت کند، آنگاه می توان آن را نکول وام یا وام خنث(NPL) نامید(چاودهار و ادهیکاری 2002). به این وام وام خنث گفته می شود زیرا وام مورد نظر دیگر کارآمد نیست یا درآمدی برای موسسه بانکی ندارد....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید  .


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Inflation
Loan Default
Non-performing Loans

ثبت سفارش جدید