Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " الگوریتمهای موازی به منظور ایجاد ساختارهای داده برای روشهای سریع چندقطبی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتمهای موازی به منظور ایجاد ساختارهای داده برای روشهای سریع چندقطبی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
arXiv preprint arXiv
سال انتشار
2012
کد محصول
1013724
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
923 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 ما الگوریتمهای بهینه ای را برای ایجاد ساختارهای داده و فهرستهای مورد نیاز برای روشهای چندقطبی سریع ارائه می کنیم. الگوریتمها می توانند به صورت کارآمد بر روی GPU سریال، داده موازی و بر روی ساختارهای توزیع شده اجرا شوند. با وجود این الگوریتمها، نگاشت FMM بر روی GPU یا سیستمهای GPU-GPU ناهمگن توزیع شده به صورت موثر ممکن خواهد بود. علاوه بر این، در مسائل دینامیکی، مانند توزیع تغییر ذرات، هزینه کاهش یافته ایجاد ساختارهای داده، عملکرد را بهبود می بخشد. با به کارگیری این الگوریتمها، ما شبیه سازیهای با صحت بالای نمونه را با اندازه مسائل بزرگ با استفاده از FMM بر روی امکانات محاسبه ناهمگن منفرد و چندگانه مجهز شده با CPU چندهسته ای و GPUهای با هسته های زیاد نشان می دهیم.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






fast multipole methods
data structure
parallel computing
heterogeneous system
GPU

ثبت سفارش جدید