Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " دانش مالی و رفتار مالی: شواهدی از طبقات متوسط در مناطق در حال توسعه آسیایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
دانش مالی و رفتار مالی: شواهدی از طبقات متوسط در مناطق در حال توسعه آسیایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Pacific-Basin Finance Journal
سال انتشار
2018
کد محصول
1013995
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله دانش و رفتار مالی افراد طبقه متوسط ساکن در اقتصاد شهری آسیایی را تحلیل می کند. برخلاف سایر مقالات  دانش مالی که بر افراد ساکن در کشورهای توسعه یافته تمرکز دارند،  ما در این تحقیق افراد ساکن در بانکوک را مورد بررسی قرار داده ایم. به کمک سوالات استاندارد دانش مالی، نشان دادیم که سطوح دانش مالی به صورت قابل توجهی با کشورهای صنعتی قابل مقایسه است، اما شناخت مفاهیم پیشرفته مالی همچنان کمتر است. هم چنین، بیشتر افراد دارای حسابهای پس انداز هستند، اما محصولات پیچیده تر مالی عمومیت کمتری دارند. همچنین مطابق ادبیات تحقیق نشان دادیم که دانش مالی بالاتر منجر به بهبود تصمیم گیری مالی می شود.

1-مقدمه

تصمیم ­گیری مالی خوب در حال حاضر بسیار اهمیت یافته است. یکی از دلایل این اهمیت روبه رشد، در دسترس بودن محصولات پیچیده تر و تشدید نیاز به پس انداز برای دوره بازنشستگی افراد است. در حالیکه این مساله تقریبا در مورد همه افراد صحت دارد، این تصمیمات برای طبقات متوسط ساکن در اقتصادهای درحال توسعه مانند اقتصادهای موجود در آسیا اهمیت خاصی دارد. این اقتصادها با رشد سریع، تغییرات ساختاری سنگین و ظهور طبقات متوسط بیشتر شناخته می شوند (برای مثال کاراس 2010، راوالیون 2010)....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Financial literacy
Saving
Borrowing

ثبت سفارش جدید