Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: الگوریتم های محلی برای تعیین محدوده پوشش در شبکه های حسگر بی سیم

ترجمه مقاله درباره پوشش در شبکه های حسگر بی سیم، آماده دانلود است. در این مقاله، دو الگوریتم جدید برای تشخیص محدوده پوشش در WSNها ارائه و توسعه می‌دهیم. به طور دقیق تر، دو تکنیک هندسی محاسباتی جدید را با عنوان‌های چندضلعی وارونوی محلی (LVP) و چندضلعی مشمول همسایگان (NEP) پیشنهاد می‌دهیم که براساس این دو تکنیک، دو الگوریتم مکمل طراحی می‌شود.

چکیده

پوشش همبند، که بیان می‌کند یک ایستگاه مرکزی با چه کیفیتی بر یک منطقه موردنظر نظارت دارد، یکی از مهمترین معیارهای اجرایی مورد استفاده برای اندازه گیری کیفیت نظارتی است که شبکه‌های حسگر بی سیم (WSN) فراهم می‌کنند. بمنظور ساده سازی اندازه گیری این معیار، دو الگوریتم جدید را برای تشخیص قرارداشتن هرگره حسگر، در حوزه پوشش پیشنهاد می‌دهیم. دراینجا منظور از حوزه پوشش، حدود یک حفره پوشش یا یک جزء از شبکه است. الگوریتم ما، بر اساس دو تکنیک هندسی محاسباتی جدید بنا شده است که وارونی محلی و چندضلعی‌های مشمول همسایگان نام دارند. در مقایسه با کار قبلی، الگوریتم ما می‌تواند به هرWSN با توپولوژی دلخواه اعمال گردد. این الگوریتم‌ها از این نظر که تنها اطلاعات مکانی کمینه ای از همسایگان وان‌هاپ و تعداد محدودی از محاسبات محلی ساده مورد نیاز است، به طور کامل توزیع شده اند ودرنتیجه دارای مقیاس پذیری و کارآیی انرژی بالا می‌باشند. دراینجا، صحت و بهینه بودن این الگوریتم‌ها را با اثبات‌های قضیه و شبیه سازی‌های گسترده نشان خواهیم داد.

1-مقدمه

شبکه‌های حسگری بی سیم (WSN)، کاندیدهایی ایده آل برای نظارت برفضای فیزیکی و اعمال کاربردهای متنوعی مثل نظارت منطقه جنگی، نظارت محیطی و تشخیص‌های زیستی هستند. در چنین شبکه‌هایی، تعداد زیادی گره‌های حسگری، در یک منطقه جغرافیایی (با عنوان ناحیه موردنظر(ROI) ) با هدف نظارت بر رخدادهایی مشخص (مثل نزدیک شدن تانک‌های دشمن) تعبیه داده شده اند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " الگوریتم های محلی برای تعیین محدوده پوشش در شبکه های حسگر بی سیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم های محلی برای تعیین محدوده پوشش در شبکه های حسگر بی سیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Wireless Networks
سال انتشار
2009
کد محصول
1000055
تعداد صفحات انگليسی
18
تعداد صفحات فارسی
44
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Wireless sensor networks (WSNs)
Connected coverage
Computational geometry
Localized algorithm

تاریخ انتشار در سایت: 2013-09-04
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید