Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده پزشكی /

عنوان ترجمه شده مقاله: آزمون تصادفی شده ی Colchicine برای پریکاردیت حاد

Colchicine، برای درمان پریکاردیت های متناوب بسیار موثر است. به هر حال، داده های نهایی فاقد توجه به استفاده از colchicines در زمان وقوع یک پریکاردیت حاد و پیشگیری از بروز علائم متناوب هستند.

چکیده

پیش زمینه

Colchicine، برای درمان پریکاردیت های متناوب بسیار موثر است. به هر حال، داده های نهایی فاقد توجه به استفاده از colchicines در زمان وقوع یک پریکاردیت حاد و پیشگیری از بروز علائم متناوب هستند.

از دپارتمان قلب شناسی بیمارستان Maria Vitoria تورین (M.I.,F.B.,D.D.,D.F.,S.F)، دپارتمان پزشکی داخلی Giovanni XXIII, Bergamo (A.B., S. MaeOspedale Papa ،دپارتمان قلب شناسی بیمارستان محلی MAURIZIO، BOLZANO (R.C)، دپارتمان قلب شناسی pedale degli Infermi, Rivoli (S.F.) و دپارتمان Cardiovascular بیمارستان MandicMerate (S. Maggiolini) که همه در ایتالیا قرار دارند. دپارتمان پزشکی داخلی partment, St. Vincent Hospital, Worces و مرکز پزشکی Faculty of Medicine, Tel Aviv, Israe در این تحقیق کمک گرفنه شده است.

روش ها

در یک آزمون double blind چند مرکزی، افراد بالغ مبتلا به پریکاردیت حاد به طور تصادفی برای دریافت کردن colchicines (در بک دوز 0.5 میلی گرمی و دوبار در روز، به مدت سه ماه برای بیماران بیشتر از 70 کیلوگرم یا 0.5 میلی گرم به صورت روزانه و برای بیماران کمتر از 70 کیلوگرم) یا به صورت placebo (دارونما)، علاوه بر درمان های ضد آماس مرسوم با اسپرین یا ایپوبروفن انتخاب شدند. پیآمد مطالعه ی اولیه بروز پریکاریدیت های متناوب و پیوسته بود.

نتایج

 240 بیمار برای این آزمون ثبت نام کردند و در دو گروه 120 تایی به طور تصادفی قرار گرفتند. نتیجه ی اولیه در 20 بیمار (16.7 درصد) در گروه colchicines و 45 بیمار (37.5 درصد) در گروه دارونما (placebo) ظاهر شد (کاهش خطر نسبی در گروه colchicine، 56 درصد و با فاصله ی اطمینان 95 درصدی، 0.30 تا 0.72، تعداد مورد نیاز برای آزمون، 4;P<0.001). در گروه colchicines میزان ماندگاری علائم در 72 ساعت (19.2 درصد، 40 درصد، P=0.001)، دفعات بازگشت مجدد هر بیمار (0.21، 0.52 P=0.001,) و میزان بستری شدن (5 درصد، 14.2 درصد، P=0.02) کاهش یافت. همچنین colchicines، میزان بهبودی بیماری در یک هفته (85 درصد، 58.3 درصد و P<0.001) را افزایش داد. اثرات عوامل نامساعد و میزان قطع مصرف دارو در هر دو گروه مشابه بود. هیچ گونه رخداد نامطلوبی مشاهده نشد.

نتیجه گیری

در بیماران مبتلا به پریکاریدیت حاد، colchicines در زمان بهره بردن از درمان های ضد التهابی، به طور معنی داری پریکاریدیت های متناوب یا پیوسته کاهش می یابد. (این به وسیله ی    Azienda Sanitaria Locale 3 از Turin و Acarpia، ICAP، NCT00128453 پشتیبانی مالی شده است.

 

Colchicines، برای درمان و پیشگیری از حملات ناشی از بیماری نقرس مورد استفاده قرار می گیرد، لازم به ذکر است که امروزه از آن برای پیشگیری از تورم غشای سلولی در بیماران مبتلا به تب مدیترانه ای و پریکاردیت های متناوب بهره برده می شود. داده های مقدماتی آزمون های غیر تصادفی، استفاده از Colchicines را برای درمان و پیشگیری از پریکاریدیت های حاد مناسب نشان دادند. در یک آزمون تصادفی برچسبدار تک مرکزی، که Colchicines برای مطالعه ی پریکاریدیت های حاد (COPE) استفاده می شود، اضافه کردن Colchicines به  درمان های مرسوم با آسپرین یا گلوکوتریکویید سبب می شود سرعت تکرار بیماری پس از حمله ی اولیه پریکاریدیت حاد نصف شود. تحقیق ما بررسی تاثیر Colchicines در پریکاریدیت های حاد (ICAP) نامیده می شود، این تحقیق یک آزمون تصادفی چند مرکزی کنترل شده ی double blind بود که برای ارزیابی کارایی و ایمنی Colchicines در درمان حمله ی ابتدایی یک پریکاریدیت حاد و پیشگیری از تکرار حملات مورد استفاده قرار گرفت...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " آزمون تصادفی شده ی Colchicine برای پریکاردیت حاد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آزمون تصادفی شده ی Colchicine برای پریکاردیت حاد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The New England Journal of Medicine
سال انتشار
2013
کد محصول
1000195
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
399 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده پزشكی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Trial of Colchicine
Acute Pericarditis

تاریخ انتشار در سایت: 2013-10-21
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید