Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: پروتكل تحويل اطلاعات چندپرشي (Multihop) يك لايه متقاطع با ضمانت‌هاي مناسب جهت شبكه‌هاي مربوط به خودرو

ترجمه مقاله درباره شبکه های خودرویی آماده دانلود است. در اين مقاله، پروتكل ارتباطات يك لايه متقاطع جديد براي دسترسي به اينترنت وسيله نقليه در طول بزرگراه‌ها، معرفي شده است.

چكيده

در اين مقاله، پروتكل ارتباطات يك لايه متقاطع جديد براي دسترسي به اينترنت وسيله نقليه در طول بزرگراه‌ها، معرفي شده است. هدف از اين پروتكل دسترسي به اينترنت وسيله نقليه كنترل شده (CVIA)، افزايش بازده پيوسته در هنگام دستيابي به مطلوبيت در بكارگيري طول باند مابين بخش‌هاي جاده، است. براي رسيدن به اين هدف، پروتكل CVIA، رقابت در بسته‌هاي بازسازي در طول مسافت‌ها را حذف مي‌كند. CVIA، خوشه‌هاي وسيله نقليه تك پرشي را ايجاد مي‌كند و مشكل گره مخفي را با تقسيم جاده به بخش‌ها و كنترل زمان فعال هر بخش، سبك مي‌كند (تخفيف مي‌دهد). با بكارگيري مدل تخمين بازده تحليلي، پارامترهاي اين پروتكل براي ارائه مطلوبيت در ميان بخش‌هاي جاده، خوب وفق يافته‌اند. نتايج شبيه‌سازي، تأييد مي‌كند كه اين پروتكل CVIA پيشنهادي در مقايسه با پروتكل‌هاي IEEE 802.11، بازده بالاتر و مطلوبيت بهتري را در تحويل اطلاعات چندپرشي در شبكه‌هاي مربوط به وسيله نقليه دارد.

1-مقدمه

همانطور كه دستگاه‌هاي بي‌سيم موبايل به بخشي ضروري در زندگي ما بدل شده‌اند، اتصال «هر زمان، هر جا» رشد مهمي را كسب كرده است. از آنجايي‌كه يك كاربرد متوسط هر روزه ساعات زيادي را در ترافيك سپري مي‌كند، دسترسي به اينترنت از وسايل نقليه، تقاضاي زيادي دارد. پروتكل‌ها و نمونه‌هاي اوليه براي حمايت دسترسي به اينترنت وسيله نقليه در نوشته‌جات وجود دارد، از قبيل وسيله نقليه شبكه‌اي (The Network Vehicle) [1] و وب در چرخ‌ها (Web on Wheels) [2]. به علاوه براي اين وسايل نقليه هوشمند، امكان‌پذيري اتصال به اينترنت وسيله نقليه نيز مورد تحقيق قرار گرفته است [3].

پروژه FleetNet [4]، يكپارچگي اينترنت و شبكه‌هاي مربوط به وسيله نقليه را مورد تحقيق قرار مي‌دهد. اين يكپارچگي نيازمند حمايت تحرك، ارتباطات مؤثر، بازيابي سرويس‌ها و حمايت كاربردهاي ارثي است. اين معماري پيشهادي شامل گذرگاه‌‌هاي اينترنت ثابت (IGWها) در طول جاده با دو ارتباط شبكه‌هاي وسيله نقليه به اينترنت است [5]. اتصال وسايل نقليه با IGWهاي دور از طريق پرش‌هاي چندگانه است. دو رويكرد براي حل مسئله بازيابي سرويس در [7] و [8]، پيشنهاد شده‌اند. به‌هرحال، در اين پروپوزال‌ها، هيچ راه‌حل مخصوصي براي حركت اطلاعات بر روي پرش(hop)هاي چندگانه وجود ندارد.

بازده پيوسته، يكي از پارامترهاي كليدي براي بكارگيري سيستم‌هاي دسترسي به اينترنت وسيله نقليه‌اي در زيربنا مربوط به جاده است. اگرچه سيستم‌هاي ارتباط محدوده كوتاه اختصاصي (DSRC) از پروتكل IEE 802.11 به عنوان لايه كنترل دسترسي متوسط (MAC)شان استفاده مي‌كنند، چندپرشي با پروتكل IEE 802.11 متحمل مسائل‌هاي زيادي شده، منجر به بازده پايين و كمبود ناشي از آغاز بسته‌ها از وسيله‌ي نقليه دور گذرگاه‌‌ها مي‌شود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " پروتكل تحويل اطلاعات چندپرشي (Multihop) يك لايه متقاطع با ضمانت‌هاي مناسب جهت شبكه‌هاي مربوط به خودرو " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پروتكل تحويل اطلاعات چندپرشي (Multihop) يك لايه متقاطع با ضمانت‌هاي مناسب جهت شبكه‌هاي مربوط به خودرو
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON VEHICULAR TECHNOLOGY
سال انتشار
2006
کد محصول
1000308
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
723 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Computer networks
internet
protocols
road vehicle
wireless LAN

تاریخ انتشار در سایت: 2013-11-16
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید