Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: رویکردی بر مدل های ایجاد رفتار به صورت خودکار، در سیستم های انطباقی به منظور حل مسئله ی عدم قطعیت

اصولاٌ برنامه های کاربردی با تضمین اطمینان بالا ، در جهت پاسخ به تغییرات محیطی، وابسته به سیستم های تطبیقی پویا(DAS) میباشند، و در عین حال، نیازمندی های تابعی و تمایلات غیرتابعی را نیز برآورده میسازند.

چکیده

اصولاٌ برنامه های کاربردی با تضمین اطمینان بالا ، در جهت پاسخ به تغییرات محیطی، وابسته به سیستم های تطبیقی پویا(DAS) میباشند، و در عین حال، نیازمندی های تابعی و تمایلات غیرتابعی را نیز برآورده میسازند. مثال هایی شامل حافظت از زیرساختارهای محسوس و سیستم های حمل و نقل میباشد. یک ADS متشکل از مجموعه ی از (غیرانطباقی) سیستم های هدف(که به صورت مدل های UML نشان داده میشوند) و یک مجموعه از انطباقاتی هستند که تبدیلات بین سیستم های هدف را درک میکنند. دو منبع عدم قطعیت در DAS عبارتند از:

پیش بینی محیط اجرایی در آینده

استفاده از سبک سنگینی های تابعی و غیر تابعی در پاسخ به تغییرات محیطی.

به منظور رویارویی با مسئله ی عدم قطعیت، بر آن شدیم تا با استفاده از ارگانیسم های زنده که به طور قابل ملاحظه ای در تطبیق با تغییرات محیطی کارآمد هستند، این مسئله را بررسی و تحلیل کنیم. در این مقاله، یک روش مبتنی بر تکامل دیجیتال را به منظور ایجاد مدل هایی برای نمایش سیستم های هدف ممکن، که در شرایط متعدد محیطی کاربرد دارند و به توسعه دهندگان اجازه ی تشخیص تفاوت های بین مدل های تابعی و غیرتابعی را میدهد، تشریح خواهیم ساخت.سپس نقشی کمک کننده را برای توسعه دهنده در جهت انتخاب سیستم های هدف برای DAS عرضه خواهیم کرد.

1-مقدمه

اصولاٌ برنامه های کاربردی با تضمین اطمینان بالا ، در جهت پاسخ به تغییرات محیطی، وابسته به سیستم های تطبیقی پویا(DAS)میباشند، و در عین حال، نیازمندی های تابعی و تمایلات غیرتابعی را نیز برآورده میسازند.

مثال هایی شامل حافظت از زیرساختارهای محسوس و سیستم های حمل و نقل میباشد. یک ADS متشکل از مجموعه ی از (غیرانطباقی) سیستم های هدف(که به صورت مدل های UML نشان داده میشوند) و یک مجموعه از انطباقاتی هستند که تبدیلات بین سیستم های هدف را درک میکنند. ما از عبارت دامنه برای استناد به مجموعه ی خاصی از شرایط محیطی که باید به وسیله ی سیستم هدف با آن روبرو شویم استناد میکنیم(مانند شبکه های نویزی، خطای سنسور، و باتری پایین که همگی برای یک دامنه صحیح هستند)...  

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " رویکردی بر مدل های ایجاد رفتار به صورت خودکار، در سیستم های انطباقی به منظور حل مسئله ی عدم قطعیت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رویکردی بر مدل های ایجاد رفتار به صورت خودکار، در سیستم های انطباقی به منظور حل مسئله ی عدم قطعیت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Model Driven Engineering Languages and Systems (MoDELS)
سال انتشار
2008
کد محصول
1000401
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
774 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Address Uncertainty
dynamically adaptive systems

تاریخ انتشار در سایت: 2013-12-17
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید