Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: نقشه راه تکنولوژی : زیر ساخت های لازم برای نوآوری

ترجمه مقاله در مورد نقشه راه تکنولوژی، اماده دانلود است. در این مقاله، ما کشف می کنیم که چگونه می توان از نوآوری های مجازی و کارخانجات نوآوری حمایت کرد و همچنین چگونگی توانایی چشم انداز تکنولوژی برای فراهم آوردن معیارهای نقشه راه تکنولوژی را در نظر می گیریم.

چکیده

به طور گسترده، ارزش و اهمیت نقشه راه تکنولوژی برای برنامه ریزی، انتخاب فناوری و نوآوری تکنولوژیک، به رسمیت شناخته شده است. در این مقاله، ما کشف می کنیم که چگونه می توان از نوآوری های مجازی و کارخانجات نوآوری حمایت کرد و همچنین چگونگی توانایی چشم انداز تکنولوژی برای فراهم آوردن معیارهای نقشه راه تکنولوژی را در نظر می گیریم. ما در می یابیم که چگونه دانش الگوهای تکامل تکنولوژی می تواند در نقشه راه های تکنولوژی گنجانده شود تا فرصت های نوآوری و همچنین محدودیت های امکان پذیر بازار را شناسایی کند و در نهایت به این بحث می پردازیم که مدل های عامل چگونه می توانند برای شبیه سازی و احتمالا برای خود سازمان، اصول و مبنایی را ارائه کنند.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-توابع نقشه راه تکنولوژی

3-نقشه راه تکنولوژی به عنوان محرک نوآوری

4-نوآوری مجازی

5-کارخانجات نوآوری

6-همگرایی نوآوری و پیش بینی

7-مناظر فناوری: معیارهای درحال توسعه برای نقشه راه

8-تجارت الکترونیک در عناصر نقشه راه تکنولوژی :تعامل شرکت­ها و تکنولوژی ها

9-الگوهای مشارکت تکنولوژی­ها و محصولات:

10-سازماندهی نقشه راه تکنولوژی

11-بحث : یک نقشه راه تکنولوژی برای بازی ابداعی


1-مقدمه

نقشه راه تکنولوژی به عنوان یک ابزار مدیریت برای آینده ی فناوری، در حال کسب محبوبیت می باشد. بررسی های اخیر در موقعیت نقشه راه تکنولوژی، نقشه راه های گذشته را به این منظور آشکار کرده است تا دریابد فناوری ها و محصولات و یا سازمان های گذشته، چه محصولی خاص و یا تکنولوژی موفقی را ایجاد کرده اند. نقشه راه های جدید تر فناوری ها و محصولات حاضر و گذشته را، به منظور در خواست و توجیه بودجه نشان داده وهمچنین نقشه راهی را به ترتیب  برای پیش بینی تغییرات فناوری و محصول، بیان کرده اند تا روندها، جانشینان احتمالی و نقشه راه تکنولوژی را برای فرموله کردن استراتژی ها استدلال کنند. نقشه راه تکنولوژی با سطوحی از ویژگی های  بسیار متنوع و همچنین برای مخاطبان بسیاری توسعه یافته است. این نقشه راه ها به عنوان پیش بینی آنچه ممکن است و یا احتمال دارد اتفاق بیوفتد، شناخته شده اند و تصمیم دارند تا دوره ای عملیاتی را ارئه کنند. در مقابل، رابرت گالوین، مدیر عامل اسبق موتورلا و مقام مسئول اخیر نقشه راه تکنولوژی، آنها را به عنوان یک « نگاه گسترده ای از آینده ی یک زمینه ی منتخب پژوهشی که از دانش جمعی و درخشان ترین محرک ها ی مربوط به تغییرات آن زمینه، تشکیل شده است» می بیند. بنا به گفته ی گالوین این نقشه ها در درجه ی اول ابزارهایی برای نوآوری هستند که فهرستی از امکانات را برای زمینه ای خاص نشان می دهند. در حال حاضر، نقشه های راه تکنولوژی برای ضبط و گرفتن لیستی از امکانات، به سختی جمع شده اند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " نقشه راه تکنولوژی : زیر ساخت های لازم برای نوآوری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقشه راه تکنولوژی : زیر ساخت های لازم برای نوآوری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Technological Forecasting & Social Change
سال انتشار
2004
کد محصول
1000496
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Technology roadmaps
Technological innovation
Virtual innovation

تاریخ انتشار در سایت: 2013-12-30
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید