Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: مدلهای مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی

ترجمه مقاله در مورد شخصیت نام تجاری، اماده دانلود است. شخصیت نام تجاری (BP) در مقاله موثر آکر (1997) به عنوان "مجموعه ای از ویژگی های انسانی مرتبط با یک نام تجاری " تعریف می شود .

چکیده

شخصیت نام تجاری به طور فزاینده به یک مفهوم مهم با تئوری نام تجاری تبدیل شده و پژوهش های مبتنی بر عامل ، روشی است که  به طور گسترده در مطالعه شخصیت نام تجاری مورد استفاده قرار میگیرد . برخی از جنبه های مدل عامل اولیه مورد انتقاد قرار گرفته که، منجر به تحول و توسعه ای در روش های بکاربرده شده در گسترش مدل عامل شده است  . با این حال، مشکلات متعددی باقی مانده که هنوز به آنها رسیدگی نشده ، و سوالاتی را در مورد اینکه این مدلها دقیقا چه چیزی را  اندازه گیری میکنند ایجاد کرده است .این مقاله به معرفی و بیان مشکلات سردرگمی های دسته ای ، دامنه تغییرات با معنی و مشکل انتخاب توصیفگر میپردازد . در انجام این کار، این مقاله به گسترش انتقاد های موجود در مورد روش های پژوهش عامل شخصیت تجاری پرداخته ، و پرسشهایی را در مورد اعتبار مدلهایی مبتنی بر عامل برمی انگیزد . این مقاله با توصیه ای نتیجه گیری میکند که محققان شخصیت نام تجاری ارزیابی مجددی رابر مدل های خود و مفهوم شخصیت نام تجاری انجام داده  و شخصیت نام تجاری به ریشه های خود در روش های کیفی تصویری باز می گردد .

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-مدل پنج عاملی  شخصیت انسان(FFM)

3-مدل پنج عاملی شخصیتی نام تجاری (BPFFM)

4- مدل های عامل دیگر شخصیت نام تجاری

5- مشکلاتی با مقیاس هایی مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری

6-گفتگو

7- نتیجه گیری

1-مقدمه

شخصیت نام تجاری (BP) در مقاله موثر آکر (1997) به عنوان "مجموعه ای از ویژگی های انسانی مرتبط با یک نام تجاری " تعریف می شود . اولین نکته از علامت های تجاری در رابطه با شخصیت به عنوان یک استعاره نوین برای ویژگی های نام تجاری غیر کاربردی ، با اساسی برای مفهوم مبتنی بر تحقیق از روش های تصویری بود . بخش عمده ای از نوشته های اولیه در bp پس ازاستخراج شدن از پژوهش های تصویری ، به ویژه، از تحقیقات کیفی تجسمی تصویری توسط پزشکان ادامه یافت . ارتباط میان انسان و شخصیت نام تجاری در دو مطالعه تحقیقاتی اولیه ساخته شد ، اما رویکرد عامل برای اندازه گیری شخصیت نام تجاری با مقاله های اصلی آکردر سال (1997) برجسته شد. بخاطر مقاله آکر در سال (1997) ، تحقیقات BP توسط روش آکر ولی فقط با یک مقیاس اندازه گیری با استفاده از روش های عامل تحت سلطه درآمد  و توسعه مقیاس جدید به طور گسترده روش های مبتنی بر روش مورد استفاده آکر را دنبال کرد . در بررسی نوشته های مرتبط با  BP، تنها دو پروژه تحقیقاتی کیفی یافت شده ، و تحقیقات BP پس از سال 1997 تقریبا به طور انحصاری به استفاده از روش های تحقیقات عامل پرداخته است . بنابراین این امر می تواند معقول باشد  که روش های تحقیقات عامل دارای اهمیت اساسی در نظریه و تحقیقات BP هستند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مدلهای مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدلهای مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Australasian Marketing Journal
سال انتشار
2012
کد محصول
1000553
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
word
حجم فایل
296 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Brand personality
Factor research methods
Critical appraisal

تاریخ انتشار در سایت: 2014-01-14
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید