Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: کنترل ولتاژ و توان راکتیو در سیستم های توزیع با سوییچینگ محدود

ترجمه فارسی مقاله درمورد کنترل ولتاژ و توان راکتیو، آماده دانلود است. در این مقاله برای حل مسئله ی برنامه ریزی غیرخطی مختلط صحیح (MINLP)مربوط به توان راکتیو و کنترل ولتاژ سیستم های توزیع جهت به حداقل رساندن اتلاف روزانه ی انرژی، الگوریتمی بر اساس روش غیرخطی نقطه داخلی پیشنهاد شده که دارای کرانهای زمانی می باشد.

چکیده

در این مقاله برای حل مسئله ی برنامه ریزی غیرخطی مختلط صحیح (MINLP)مربوط به توان راکتیو و کنترل ولتاژ سیستم های توزیع جهت به حداقل رساندن اتلاف روزانه ی انرژی، الگوریتمی بر اساس روش غیرخطی نقطه داخلی پیشنهاد شده که دارای کرانهای زمانی می باشد. برخی ازاین کرانها نشاندهنده ی محدودیت های تعداد عملیات سوییچینگ تعویض شیر بار ترانسفورماتور (LTCها) و خازنها می باشند که به صورت متغیرهای کنترلی مستقیم مدلسازی شده اند. متغیرهای گسسته در اینجا به عنوان متغیرهای پیوسته در طول روند حل در نظر گرفته شده اند، بنابراین مسئله ی MINLP به مسئله ی NLP تبدیل می شود که می تواند با ساخت ساختار ماتریسی پراکنده اش به شکل مؤثرتری حل شود؛ استراتژِ حول این متغیرها توسعه یافته و نزدیگترین مقادیر با مقادیر ناپیوسته را اتخاذ می نماید، از اینرو محدودیت های سوییچینگ روزانه به خوبی لحاظ می شوند. روش پیشنهاد شده با توجه به دیگر روشها ی شناخته شده ی حل MINLP از جمله الگوریتم ژنتیک و حل کننده های معروف GAMS MINLP، یعنی BARON و DICOPT مقایسه می شود. اثربخشی مدل پیشنهاد شده در شبکه ی توزیع شناخته شده ی PG&E 69-bus و در سیستم توزیع واقعی در شهر گوانگژو چین نشان داده می شود، در این شهر از سال 2003 از تکنیک به کار گرفته شده است.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-فرمول بندی مسئله

3-الگوریتم حل

4-حل کننده های دیگر

5-نتایج

6-نتیجه گیری

1-مقدمه

کنترل ولتاژ و توان راکتیو در سیستم های توزیع معمولاً به تنظیم ساعتی و بهینه ی تپ های ترانسفورماتور و بانکهای خازنی مربوط می شود، با این کار اتلاف انرژی به حداقل می رسد و بر اساس بار پیش بینی شده ی روز بعد محدودیت های عملکردی اعمال می گردد. به سبب محدودیتهای چنجرهای تپ بار ترانسفورماتور (LTCها) و سازنده ی قطع کننده ی مدار، باید از تکرار سوییچینگ LTCها و بانکهای خازنی پیشگیری شود. بنابراین، کنترل بهینه ی توان راکتیو و ولتاژ در سیستم های توزیع برای بهینه سازی مسئله در 24 ساعت شبانه روز پیش از مخابره ی روز برای به حداقل رساندن اتلافهای روزانه ی سیستم به یک راه حل نیاز دارد؛ تعداد دفعات سوییچینگ ساعتی LTC و بانک خازنی دارای محدودیت می باشد.

الگوریتم های نختلفی برای حل مسئله ی بهینه سازیکنترل ولتاژ و توان راکتیو پیشنهاد شده اند، به علت ماهیت گسسته ی سوییچینگ LTC و بانک خازنی و محدودیت های جریان برق غیرخطی اساساً الگوریتم های غیرمحدبند مانند مسئله ی برنامه ریزی غیرخطی مختلط صحیح. در مراجع (1) و (4) روش برنامه ریزی دینامیکی به همراه مجموعه های فازی یا شبکه های عصبی مصنوعی برای تعیین برنامه ای سوییچینگ بهینه در زمان 24 ساعت برای خازنها در طول فیدرها و ترانسفورماتورها و خازنها در یک پست توزیع به کار گرفته شده اند. هرچند که در این مقاله، به منظور به دست آوردن یک راه حل معقول در یک پنجره ی زمانی معین، فضای حل با استفاده از برخی روشهای غیرمستدل ساده شده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل ولتاژ و توان راکتیو در سیستم های توزیع با سوییچینگ محدود " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل ولتاژ و توان راکتیو در سیستم های توزیع با سوییچینگ محدود
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER SYSTEMS
سال انتشار
2008
کد محصول
1000642
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
40
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1397000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Terms—Distribution systems
reactive power control
voltage control
optimal switching operations

تاریخ انتشار در سایت: 2014-02-04
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید