Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده پزشكی /

عنوان ترجمه شده مقاله: نوکاردیوسیس ریوی در کودکی سه ساله

در این مقاله، ما موارد دیگری از نوکاردیوسیس ریوی را در کودکی سه ساله ثبت کردیم.

چکیده

تا سال 1960، 179 مورد از سرایت استروئیدهای نوکاردیا در متون در سرتاسر جهان توضیح داده شده بودند. 17 مورد در بچه ها تا سال 1963 گزارش شد. این موجود زنده خورنده ای شناخته شده در طبیعت است که احتمالا در سر تا سر جهان منتشر شده است. ممکن است ابتلا اولیه باشد اما در بیمارانی با بدخیمی، بیمرایهای ایمنی و توبرکولوسیس رایج است. سولفونامیدها بویژه سولفادیازین داروهایی انتخابی در درمان هستند؛ ارزش آنتی بیوتیکها کمتر مشاهده شده است. نشانه های درمان جراحی تا کنون تعریف نشده اند. ما موارد دیگری از نوکاردیوسیس ریوی را در کودکی سه ساله ثبت کردیم.

1-مقدمه

سرایت استروئیدهای نوکاردیا اولین بار در احشام در گوادولوپ توسط (نوکارد 1888)  تعریف شد. این بیماری که بعنوان سرجه شناخته شده است و شبیه به بیماری قارچی آرواره است اما از این جهت که موجود زنده به صورت هوازی رشد می کند تفاوت دارد. این عارضه با رخداد گرفتگی های متعدد و خشک شدن سینوس ها، گرفتار کردن ریه و لاغری منجر به مرگ همراه است. اخیرا این موجود از بزها، اسب ها و سگها جدا شده است البته بعنووان خورنده ای عادی در خاک وجود دارد (ویلسون و مایلز 1964).

(اپینگر 1890) اولین مورد ابتلای انسانی را دو سال بعد از قرنطینه ی موجود توسط نوکارد گزارش داد.  طی 25 سال، 22 نفر گزارش شدند و 15 نفر آنها از اروپا بودند (هانتر، ویکاکس و ولف 1954). (مورای، فینگولد، فرومن و ویل 1961) 179 مورد ابتلا را در سرتاسر جهان تا سال 1960 گزارش دادند که بیشتر آنها از ایالات متحده بودند.

گزارش های مربوط به موارد  نارکودیوسیس ریوی در انگلستان تنها دو بار طی 60 سال بوده اند. فولرتون در رساله های میلوری 1910 چندین مثال از این سرایت را در موجودی گزارش می دهد که استپتوتریکس نامیده می شود و دو مورد مثالهای ناکودیوسیس ریوی هستند. (هانتر و همکارانش 1954) زن 50 ساله ایرا با آماس پوستی شدیدا تعریف کردهاند که دچار ناکودیوسیس ریوی با جراحتهای بیشمار توبرکولوسیس داشت...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " نوکاردیوسیس ریوی در کودکی سه ساله " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نوکاردیوسیس ریوی در کودکی سه ساله
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Thorax
سال انتشار
1967
کد محصول
1000724
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده پزشكی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Pulmonary nocardiosis

تاریخ انتشار در سایت: 2014-03-09
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید