Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: طرح آزمایشی مقایسه فازجریان برای حفاظت شبکه های توزیع

روند شبکه های توزیع واقعی در حال حرکت به سوی نفوذ بالای تولید پراکنده و مبدل های الکترونیک قدرت می باشد. این مقاله طرح جهش فاز دیفرانسیل را برای تشخیص شاخه های خطادار در شبکه های توزیع پیشنهاد می­دهد.

چکیده

 روند شبکه های توزیع واقعی در حال حرکت به سوی نفوذ بالای تولید پراکنده و مبدل­های الکترونیک قدرت می­باشد. این فن آوری ها سهم مقادیر جریان خطا(اتصال کوتاه) را تغییر می­دهند و نگرانی در مورد تنظیمات پارامترهای حفاظت جدید را افزایش می­دهند تا به دقت خطاهای شبکه های توزیع را تشخیص دهند. این مقاله طرح جهش فاز دیفرانسیل را برای تشخیص شاخه های خطادار در شبکه های توزیع پیشنهاد می­دهد. هدف از طرح ارائه شده، ارائه­ی یک الگوریتم کارآمد با توابع تشخیص و جداسازی خطا می­باشد، که بخشی ازتوابع خود ترمیم مورد استفاده برای شبکه های هوشمند است. طرح پیشنهاد شده بر اساس جهش فاز اندازه گیری شده در هر گره با شروع خطاست .سپس ، با مقایسه جهش فاز به دست آمده باشرایط و نرخ تغییرات پیش از خطا، مسیر خطا جهت فعال کردن سیگنال قطع(trip) به گره های مربوطه برای جداسازی شاخه­ی خطا دار تعیین می­شود. یک شبکه توزیع با برنامه PSCAD / EMTDC مدل سازی شده است و به منظور بررسی الگوریتم پیشنهادی است، که ژنراتورهای توزیع ارائه شده توسط توربین های بادی(ژنراتور القاء تغذیه مضاعف و ژنراتور آهنربای دائم با مبدل کامل) وتاسیسات خورشیدی فتوولتائیک را در نظر می­گیرد. رفتار جهش فاز فعلی برای گره­ های ژنراتور و بار مورد مطالعه قرار گرفته شده است. این الگوریتم تحت تاثیر شدت جریان و ولتاژ قرار نمی­گیرد و با مکان­ها و مقاومت­های مختلف خطا در طول شبکه توزیعِ مدل شده، تست شده است.

1-مقدمه

خودبهبودی نشان دهنده یکی از عملکردهایی است که باید در گریدهای (شبکه های) هوشمند ایجاد شود. در مورد گرید هوشمند، خود بهبودی به یک مفهوم طراحی اشاره دارد که دستگاه الکتریکی را قادر می سازد تا شناسایی شده و تفکیک گردد و زمان اختلالات سرویس دهی را به حداقل برساند. هدف از خودبهبودی، کاهش تاثیر پیشامدها به صورت کمترین حوزه باری ممکن است. روش های در حال پیشرفت برای خودبهبودی، انجام خود ارزیابی های آنلاین و پیوسته و به منظور پیش بینی مشکلات بالقوه آتی، آشکارسازی مشکلات موجود یا در حال وقوع و نیز شروع اقدام سریع برای پاسخ های اصلاحی است. طرح حفاظتی مقایسه فاز جریان به این موضوع می پردازد زیرا هم جهت خطا و هم محل شاخه معیوب در شبکه را به دست می دهد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طرح آزمایشی مقایسه فازجریان برای حفاظت شبکه های توزیع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طرح آزمایشی مقایسه فازجریان برای حفاظت شبکه های توزیع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Applied Energy
سال انتشار
2011
کد محصول
1000739
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Distributed generation
Protection schemes
Distribution networks protection
Phase jump

تاریخ انتشار در سایت: 2014-03-14
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید