Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک روش برای شبیه سازی ديناميكي انحراف محور روتور ماشین های القایی در فاصله هوایی

در این مقاله روشی ارائه شده است که قادر به شبیه سازی پدیده انحراف محور از مرکز فاصله هوایی در ماشین های القایی می باشد.

چکیده

در این مقاله روشی ارائه شده است که قادر به شبیه سازی پدیده انحراف محور از مرکز فاصله هوایی در ماشین های القایی می باشد.این روش بر پایه ی دیدگاه مدار مغناطیس تزویج شده می باشد.این مدل به وسیله استفاده از توابع سیم پیچی ایجاد شده است و هیچ تقارنی در آرایش سیم پیچی ها فرض نشده است. پارامترهای مدل مستقیما از فرم هندسی و آرایش سیم پیچ های ماشین محاسبه می شوند. اثر انحراف محور در محاسبه اندوکتانس های ماشین دیده شده است. در این مدل نشان داده شده است که با مدل سازی درست موتور القایی تشخیص اثر انحراف محور از مرکز روی راه اندازی موتور چه زمانیکه با منبع سینوسی تغذیه می شود و چه زمانی که با یک مبدل تغذیه میگردد ممکن است. پایه های نظری این تکنیک و همچنین معادلات دیفرانسیلی جزئی که عملکرد ماشین را در زمان انحراف محور روتور توصیف می کنند ارائه شده اند.

1-مقدمه

در صنعت تاسیسات برقی، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و در تجهیزات دفاعی بروز عیب جدی در ماشین های گردان مثل موتورهای الکتریکی و ژنراتورها میلیون ها دلار هزینه بر جای خواهد گذاشت که این هزینه ها عبارتند از کاهش تولید،هزینه تعمیر اضطراری و کاهش سود و همچنین می تواند باعث کاهش عمر تجهیزات نیز گردد. واکنش صنعت به این ریسک، سرمایه گذاری سنگین در بخش تعمیر و نگهداری پیشگیرانه بوده است، به این معنی که مشکلات تجهیزات قبل از آن که باعث از دست رفتن فاجعه آمیز آنها گردند تشخیص داده شوند.

هزینه تعمیر و نگهداری در حقیقت یکی از موثرترین هزینه های قابل کنترل است و تاثیر زیادی روی ظرفیت تولید دارد.یک پیشگویی قابل اطمینان تر از نیازهای نگهداری ماشین های حساس صدها میلیون دلار از محل هزینه هایی مثل کاهش بازده ,هزینه های زمان اضافی تعمیرات اضطراری و برنامه های مختل شده تولید که در زمان وقوع مشکل باید صرف گردند را ذخیره خواهد کرد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک روش برای شبیه سازی ديناميكي انحراف محور روتور ماشین های القایی در فاصله هوایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روش برای شبیه سازی ديناميكي انحراف محور روتور ماشین های القایی در فاصله هوایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Industry Applications, IEEE Transactions
سال انتشار
1996
کد محصول
1000892
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1281500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


air-gap eccentricity

تاریخ انتشار در سایت: 2014-04-28
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید