Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک طرح تشخیص مبتنی بر صف برای ازدحام ترافیک شهری توسط VANET‌ها

ازدحام ترافیک مشکلی جهانی در مناطق شهری و منجر به اتلاف زمان و سوخت زیادی در هرسال شده است. درنتیجه تشخیص زمان واقعی ازدحام جاده ای چالشی بزرگ برای هردو قشر مهندسین و دانشمندان شده است.

چکیده

ازدحام ترافیک مشکلی جهانی در مناطق شهری و منجر به اتلاف زمان و سوخت زیادی در هرسال شده است. درنتیجه تشخیص زمان واقعی ازدحام جاده ای چالشی بزرگ برای هردو قشر مهندسین و دانشمندان شده است. اخیرا، تکنولوژی شبکه‌های خاص خودرو (VANET) برای مقابله با این چالش به کارگرفته شده و مولفه ای مهم از سیستم انتقال هوشمند (ITS) گشته است. در این مقاله، یک طرح تشخیص جدید برای ازدحام ترافیک مبتنی بر ارتباطات بین خودروها و واحد سمت جاده (RSU) پیشنهاد می‌کند. در این طرح، طول صف انتظار پشت چراغ قرمز نقش یک اندیس اندازه گیری را برای ارزیابی وضعیت ترافیک چهارراه‌ها ایفا می‌کند. بمنظور تشخیص طول صف به طور دقیق و زمانبندی شده، یک استراتژی رو به جلو حریصانه محدود شده برای ارسال اطلاعات وضعیت از خودرو و توسط انتشار چندپرش استفاده می‌شود. برطبق کارآیی از دید راننده، یک اندیس ازدحام برای توصیف وضعیت ترافیک چهارراه‌های تشخیص داده شده ساخته می‌شود. در نهایت تمام روش‌های پیشنهادی در یک سناریوی واقعی بررسی می‌گردند. نتایج شبیه سازی نشان می‌دهند که طرح ما قادر به شناسایی ازدحام ترافیک شهری به طور موثر می‌باشد.

1-مقدمه

ازدحام ترافیک یک پدیده جدی است که هنگامی‌که تقاضای حرکت از گنجایش جاده فراتر می‌رود، رخ داده و توسط سرعت کم، زمان حرکت طولانی و افزایش صف خودرو نشان داده می‌شود. با توسعه صنعت خودرو و بهبود استاندارد زندگی، مصرف ماشین‌های خودکار سریعا در تمام جهان افزایش می‌یابد. با وجود تلاش‌های زیادی که توسط حکومت ما برای بهبود سیستم انتقال شهری صورت گرفته، مردم هنوز از اتلاف وقت در جاده صدمه می‌خورند. به علاوه، میزان زیادی دود اگزوز از خودروهای درون ترافیک باعث آلودگی جدی محیط می‌شود.

تکنولوژی برخاسته از شبکه‌های خاص خودرو، روش جدیدی را برای مدیریت ازدحام ترافیک فراهم می‌کند که ارتباطات ماشین به ماشین (V2V) و ماشین به RSU (V2R) را ساده می‌کند و مرکزیت سیستم‌های انتقال هوشمند آینده (ITS) می‌گردد [1]. تاکنون، برنامه‌ها و سرویس‌های زیادی در VANETها توسعه داده شده اند که می‌توانند به دو دسته کلی ارتقای امنیت جاده و بهبود راحتی راننده تقسیم شوند. با هدف ارتقای امنیت جاده، تحقیقات زیادی بر ساخت سیستم‌های هشدار [2] و ارتقای قابلیت اطمینان ارتباطات V2V [3] تمرکز داشته اند...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک طرح تشخیص مبتنی بر صف برای ازدحام ترافیک شهری توسط VANET‌ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک طرح تشخیص مبتنی بر صف برای ازدحام ترافیک شهری توسط VANET‌ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Seventh International Conference on Networking, Architecture, and Storage
سال انتشار
2012
کد محصول
1001052
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



VANETs
traffic congestion detection waiting
queue length

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید