Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک چارچوب ارزیابی اعتماد در شبکه های توزیع: تجزیه و تحلیل آسیب پذیری و دفاع در برابر حملات

عملکرد شبکه های توزیع بر اجتماع اجزای توزیع شده وابسته است. برای بهبود امنیت شبکه های توزیعی مانند شبکه های ادهاک، مهم است که امانت داری و حفظ داده ها در اجزای تشکیل دهنده شبکه مورد ارزیابی قرار گیرد چراکه اعتماد یک عامل محرک مهم برای اجتماع و همکاری می باشد.

چکیده

 عملکرد شبکه های توزیع بر اجتماع اجزای توزیع شده وابسته است. برای بهبود امنیت شبکه های توزیعی مانند شبکه های ادهاک، مهم است که امانت داری و حفظ داده ها در اجزای تشکیل دهنده شبکه مورد ارزیابی قرار گیرد چراکه اعتماد یک عامل محرک مهم برای اجتماع و همکاری می باشد. در این مقاله، ما یک چارچوب برای محاسبه کمی اعتماد، مدل انتشار اعتماد و دفاع سیستم های ارزیابی اعتماد در برابر حملات مخرب را ارائه می دهیم.  به ویژه، به تفهیم درک اساسی از اعتماد، مقیاس های اندازه گیری اعتماد،  ویژگی های ریاضی اعتماد، ویژگی های دینامیکی اعتماد و مدل های اعتماد می پردازیم. حملات به ارزیابی اعتماد شناخته شده اند و شیوه های دفاع هم بوجود آمده اند. سیستم ارزیابی اعتماد معرفی شده در شبکه های ادهاک بکارگرفته شده اند تا مسیریابی امن تر و کمک به یافتن گره های مخرب صورت بپذیرد. انجام و پیاده سازی کاملا توزیع شده است. شبیه سازی هم نشان می دهد که سیستم معرفی شده با همان اندازه تاثیر شناسایی رفتارهای مخرب در شبکه های ادهاک می تواند به صورت قابل توجهی به بهبود توان شبکه بپردازد. بعلاوه، شبیه سازی های وسیعی هم برای روشن شدن تاثیر حملات مختلف و تاثیر روش های دفاعی ارائه شده انجام شده است.

1-مقدمه

زمینه های محاسبه و ارتباط به تدریج به سوی عنوان سیستم هایی از اجزای توزیع شده می روند. در تغییر از معماری سنتی به معماری بیشتر توزیع شده، یکی از چالش های بسیار با اهمیت بیشتر امنیت است.

در حال حاضر، جامعه شبکه در حال کار بروی پیاده کردن سرویس های امنیتی سنتی مانند محرمانگی و تصدیق در شبکه های توزیع شده و شبکه های ادهاک و شبکه های حسگر هستند[1],[2].  به هر حال، اخیرا همچنین این شناخت حاصل شده که ابزار جدید فراتر از سرویس های امنیتی معمولی نیاز به پیاده شدن برای دفاع از این شبکه های توزیع شده از سوءرفتارها و حملات که ممکن است ناشی از اجزای خودخواه و مخرب باشد، دارد[3],[4]. در واقع، چالش مهم امنیت شبکه های توزیع شده ناشی از طبیعت توزیع شدگی این شبکه هاست – اینجا یک اعتماد ذاتی در اجتماع میان اجزای شبکه وجود دارد تا به یک هدف برنامه ریزی شده برسند. اگر تمام اجزا به یک شیوه درست و صادقانه کار کنند اجتماع و همکاری مولد و سازنده خواهد بود. بنابراین، ایجاد و کمی سازی اعتماد، که یک فاکتور برای همکاری و اجتماع محسوب می شود برای امنیت شبکه های توزیع شده بسیار مهم هستند....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک چارچوب ارزیابی اعتماد در شبکه های توزیع: تجزیه و تحلیل آسیب پذیری و دفاع در برابر حملات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک چارچوب ارزیابی اعتماد در شبکه های توزیع: تجزیه و تحلیل آسیب پذیری و دفاع در برابر حملات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
INFOCOM 2006. 25th IEEE International Conference on Computer Communications
سال انتشار
2006
کد محصول
1001061
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
42
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Trust Evaluation Framework
Distributed Networks

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید