Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: سیاست انتخاب مکان مهاجرت زنده ماشین مجازی برای ذخیره توان و تعادل بار

مرکز داده های ابری سبز به یک کانون پژوهش های مجازی معماری محاسبات ابری تبدیل شده است. و موازنه بار نیز یکی از اهداف مهم در مراکز داده های ابری شده است.

چکیده

مرکز داده های ابری سبز به یک کانون پژوهش های مجازی معماری محاسبات ابری تبدیل شده است. و موازنه بار نیز یکی از اهداف مهم در مراکز داده های ابری شده است. از آنجا که فن آوری مهاجرت ماشین مجازی (VM) زنده و جریان دار  به طور گسترده ای در محاسبات ابری استفاده می شود و مورد مطالعه قرار گرفته است، تمرکز ما بر روی انتخاب محل (سیاست مهاجرت) از مهاجرت VM جریان دار برای ذخیره توان و تعادل بار می باشد. ما رویکرد جدید MOGA-LS را ارائه می دهیم، که غیر مستدل است و الگوریتم بهینه سازی چند شئ ای خود تطبیقی مبتنی بر الگوریتم ژنتیک بهبود یافته (GA) می باشد. در این مقاله طراحی و پیاده سازی خاص MOGA-LS مانند طراحی عملگرهای ژنتیک، مقادیر تناسب اندام، و نخبه گرایی نشان داده شده اند. ما تئوری تسلط Pareto و ایده ی باز پخت شبیه سازی (SA) در MOGA-LS ارائه داده شده اند و روندی خاص برای به دست آوردن راه حل نهایی نشان داده اند، و در نتیجه، تمامی رویکردها به یک بهینه سازی کارآمد بلند مدت برای ذخیره توان و تعادل بار دست می یابد. نتایج تجربی نشان می دهد که MOGA-LS ظاهراً کل مصرف برق افزایشی را کاهش می دهد و بهتر از عملکرد مهاجرت VM حفاظت می کند و به تعادل بار سیستم را در مقایسه با تحقیقات موجود به دست می آورد. این مورد باعث می شود که نتیجه ی VM جریان دار مؤثرتر و معنی دارتر باشد.

1- مقدمه      

فن آوری VM [1، 2]، یکی از مهم ترین فن آوری ها در محاسبات ابری، نه تنها راهی را برای اجرای محاسبات ابری مانند معماری زیرساختی به عنوان یک سرویس (IaaS ) است بلکه تجسم ایده ی محاسبات ابری می باشد، در حالی که فن آوری مهاجرت VM جریان دار، که به طور گسترده ای برای مدیریت تعمیر و نگهداری در مراکز داده ی محاسبات ابری مجازی استفاده می شود، نماینده ای از فن آوری های VM است. هنگامی که یک VM نیاز به مهاجرت از میزبان منبع به میزبان هدف برای برخی از اهداف یا چندین هدف دارد، به طور کلی، هدف مهاجرت از یک VM به طور تصادفی به عنوان طولانی ترین میزبانی که می تواند آن را در خود جای دهد انتخاب شده است و پس از آن یکی به صورت خودکار یا دستی می تواند VM را به میزبان هدف منتقل می دهد واضح است که روشی برای انتخاب تصادفی یک میزبان هدف برای مهاجرت VM جریان دار است، که برخی از رویدادها را تحریک کرده است و بیش از یک میزبان هدف در دسترس برای ملاقات دارد، شرایط این رویداد، در تمام جهات، موثر نیست. بنابراین، یک سیاست انتخاب مکان با کارآیی بالا برای انتقال VM های مهاجر برای میزبان های مناسب صحیح، ضروری است.

در حال حاضر روز، مصرف انرژی در مراکز داده دارای تأثیر زیادی بر محیط ها می باشد. محققان به دنبال پیدا کردن راه حل های مؤثر برای به حداقل رساندن مصرف انرژی در مراکز داده هستند در حالی که کیفیت مطلوب سرویس ها را حفظ می کنند. در پس زمینه ی جهان کم کربن و دوران محاسبات ابری، در حال حاضر پژوهشگران زمینه ی محاسبات ابری سبز مبتنی بر محاسبات ابری و مجازی سازی و همچنین دستیابی به کاهش مصرف انرژی در مراکز داده محاسبات ابری ارائه کرده اند...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی كامپيوتر " با موضوع " سیاست انتخاب مکان مهاجرت زنده ماشین مجازی برای ذخیره توان و تعادل بار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیاست انتخاب مکان مهاجرت زنده ماشین مجازی برای ذخیره توان و تعادل بار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The ScientificWorld Journal
سال انتشار
2013
کد محصول
1001088
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی كامپيوتر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Virtual Machine Migration
Load Balancing
Power Saving

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی كامپيوتر در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید