Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: توزیع توان راکتیو با در نظر گرفتن همه مشارکین در بازارهای رقابتی برق

مقاله ترجمه شده با عنوان "توزیع توان راکتیو با در نظر گرفتن همه مشارکین در بازارهای رقابتی برق" را در این بخش دانلود کنید.

در ادامه می توانید چکیده انگلیسی به همراه ترجمه چکیده و ترجمه بخشی از مقدمه مقاله ترجمه شده با عنوان " توزیع توان راکتیو با در نظر گرفتن همه مشارکین در بازارهای رقابتی برق" را مشاهده کنید.

Abstract

This paper proposes a level playing field for the supply of reactive power ancillary services, wherein not only synchronous generators, but other providers of reactive power are also paid for their services. An Optimal Power Flow (OPF)-based reactive power dispatch model is proposed based on the reactive power payment mechanisms existent in Ontario. Novel cost models are proposed for Static VAR Compensators (SVCs) and Static Synchronous Compensators (STATCOMs) and included in the dispatch model. The proposed methodology is tested on a dispatch model of Ontario power grid, and the results show that the proposed technique can significantly reduce the cost of reactive power dispatch while maintaining system security

چکیده

این مقاله موقعیت یکسانی را برای تامین کنندگان خدمات جانبی توان راکتیو فراهم می کند که در آن نه تنها ژنراتورهای سنکرون، بلکه مشارکین توان راکتیو نیز به خاطر خدماتی که ارائه می دهند پاداش می گیرند. مدلی از توزیع توان راکتیو بر اساس پخش بار بهینه (OPF) ارائه می شود که مبتنی است بر سازوکارهای موجود در Ontarion برای پرداخت توان راکتیو. برای جبرانسازهای استاتیکی VAR (SVC ها) و جبرانسازهای سنکرون ( STATCOMها) مدل های نوین هزینه ارائه شده و در مدل توزیع قرار می‌گیرند. روش ارائه شده روی مدل توزیع از شبکه قدرت Ontario تست شده و نتایج نشان می دهد که تکنیک معرفی شده می تواند بطور قابل توجهی هزینه توزیع توان راکتیو را کاهش دهد و در عین حال امنیت سیستم نیز حفظ شود.

1-مقدمه

توزیع توان راکتیو ماموریت کوتاه مدت بحرانی ای است که توسط اپراتورهای سیستم قدرت اجرا می شود تا سیستم در یک وضعیت امن عمل کند. الگوی تاوزیع سنتی توان راکتیو مبتنی بر کمینه کردن تلفات به تدریج به سمت معیارهای جدیدی پیش رفته است مثل کمینه کردن پرداخت توان راکتیو [1]. در نوشتجات اخیر، یک ساختار دو لایه ای برای مدیریت توان راکتیو در بتن بازارهای رقابتی برق پیشنهاد شده بود [2]-[4]. منبع آخر پیشنهاد می کند که میدریت توان راکتیو به دو مسالۀ تدارک(تهیه) و مساله توزیع تقسیم شود، طوری که مسالۀ تدارک لزوما یک موضوع بلندمدت از مجموعه مناسبی از ژنراتورهای متعاهد باشد برای تامین خدمات، در حالی که مساله توزیع می پردازد به مساله تخصیص تولید توان راکتیو به واحدها بصورت زمان واقعی.

در مساله تدارک، اپراتور مستقل سیستم (ISO) در جستجوی تشخیص ژنراتورهایی است که برای تامین توان راکتیو حیاتی هستند، ضمن اینکه امنیت کلی سیستم را در نظر می گیرد. در [2] و [4] ، مساله بصورت یک فرایند مزایده ای و فصلی رفتار می شود تا از مشکلات مربوط به تاثیر تغییر قیمت بازارهای انرژی روی قیمت توان راکتیو، اجتناب شود. به کمک ابتدا بیشترین قابلیت بارپذیری مساله پخش بار بهینه (OPF) و سپس با در نظر گرفتن پخش بار بهینه محدود شده از لحاظ امنیت، ISO بر اساس پیشنهادات توان راکتیو، مولفه قیمت ناحیه ای توان راکتیو و مجموعه های مهم تغذیه کننده ها را تعیین می کند. به محض اینکه قیمتهای توان راکتیو با استفاده از مرحله تدارک مشخص شد، مساله توزیع بصورت تقریبا زمان واقعی صورت می پذیرد تا بطور بهینه تقاضای توان راکتیو سیستم برای تغذیه کننده ها تخصیص داده شود؛ این فرایند مبتنی است بر پخش بار بهینه (OPF) که هزینه کل ISO را که با موضوع توزیع توان راکتیو گره خورده است مشروط به محدودیت های امنیتی، کمینه کند...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " توزیع توان راکتیو با در نظر گرفتن همه مشارکین در بازارهای رقابتی برق " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توزیع توان راکتیو با در نظر گرفتن همه مشارکین در بازارهای رقابتی برق
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Power and Energy Society General Meeting
سال انتشار
2010
کد محصول
1001721
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
706 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Electricity markets
reactive power dispatch
SVC
STATCOM

تاریخ انتشار در سایت: 2014-08-19
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید