Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: کنترل غیرمتمرکز توان راکتیو برای سیستم‌های اتوماسیون توزیع پیشرفته

در این مقاله یک طرح کنترل غیرمتمرکز توان راکتیو برای کنترل بهینۀ خازن سوئیچ‌شده در سیستم ارائه می‌شود تا تلفات سیستم حداقل شده و پروفیل ولتاژ در سطح قابل قبولی حفظ شود.

Abstract

In this paper a decentralized reactive power control scheme is proposed to optimally control the switched capacitor in the system in order to minimize system losses and maintain acceptable voltage profile. The proposed technique is based on placing a remote terminal unit (RTUs) at each DG and each at line capacitor. These RTUs being coordinated together through communication protocols form a multiagent system. Novel decentralized algorithm is proposed to estimate the voltage profile change as a result of injecting reactive power at the capacitor bus. Simulation results are presented to show the validity and the effectiveness of the proposed technique

چکیده

 در این مقاله یک طرح کنترل غیرمتمرکز توان راکتیو برای کنترل بهینۀ خازن سوئیچ‌شده در سیستم ارائه می‌شود تا تلفات سیستم حداقل شده و پروفیل ولتاژ در سطح قابل قبولی حفظ شود. تکنیک ارائه شده مبتنی است بر قراردادن یک واحد پایانه دوردست (RTU) روی هر DG و در هر خازن خط. این واحد پایانه‌های دوردست که از طریق پروتکل‌های مخابراتی با هم هماهنگ می‌شوند تشکیل یک سیستم چندعامله (مالتی‌ایجنت) را می‌دهند. برای تخمین تغییرات پروفیل ولتاژ در اثر تزریق توان راکتیو در باس خازن، الگوریتم نوین غیرمتمرکز پیشنهاد شده است. برای نشان دادن اعتبار و کارائی تکنیک ارائه شده در این مقاله، نتایج شبیه‌سازی بیان شده‌اند.

1-مقدمه

امروزه شبکه قدرت دچار تجدیدساختار کاملی شده است. به دلیل ملاحظات فنی، اقتصادی و زیست‌محیطی، این تجدیدساختار منجر به مفهوم جدیدی به نام شبکه هوشمند خواهد شد. در [1]، اتوماسیون توزیع پیشرفته (ADA) به عنوان "قلب سیستم تحویل توان هوشمند" توصیف شده است. به طور کلی، اتوماسیون توزیع پیشرفته مفهومی است که باعث خواهد شد سیستم توزیع کاملا کنترل‌پذیر و منعطف شود. در اتوماسیون توزیع پیشرفته همه تجهیزات کنترلی و عملیات کنترل به صورت خودکار هستند تا عملکرد بهینه سیستم حاصل شود. در راهبردهای پیشرفته کنترلی، فناوری‌های جدید و طرح‌های مخابراتی، سیستم توزیع پیشرفته باعث قابلیت اطمینان بالا، حداقل شدن تلفات، بهره‌برداری بهینه از اموال سیستم توزیع، و به کارگیری مقادیر زیادی از انرژی تجدیدپذیر در سیستم‌های توزیعِ موجود خواهد شد.

برای دستیابی به مفهوم اتوماسیون توزیع پیشرفته، لازم است تا بسیاری از تجهیزات سیستم توزیع هوشمند شوند. این تجهیزات می‌تواند شامل تجهیزات مدیریت کیفیت توان و تجهیزات مانیتورینگ و یا تجهیزات کنترل ولتاژ و توان راکتیو باشد. لذا، مفهوم اتوماسیون توزیع پیشرفته، در بخشی از آن، به صورت یک پایگاه هوشمند بزرگ توزیع گسترش خواهد یافت که در آن وظایف عملکردی سیستم توزیع قابل دستیابی خواهد بود. در نتیجه، نیاز به تکنیک‌های کنترلی پیشرفته است تا بتوان از هوشمندی شبکه توزیع در سیستم استفاده کرد تا عملکرد سیستم به صورت بهینه انجام گیرد...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل غیرمتمرکز توان راکتیو برای سیستم‌های اتوماسیون توزیع پیشرفته " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل غیرمتمرکز توان راکتیو برای سیستم‌های اتوماسیون توزیع پیشرفته
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON SMART GRID
سال انتشار
2012
کد محصول
1001869
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Distribution generation
distribution systems
multiagent system
reactive power control

تاریخ انتشار در سایت: 2014-09-06
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید