Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: طراحی و مدیریت دینامیکی توان سیستم ذخیره سازی انرژی برای سیستم توربین بادی

به منظور یکپارچه سازی و اعمال انرژی بادی به شبکه قدرت، سیستم ذخیره سازی انرژی (ESS) برای هموار سازی نوسانات توان خروجی باد مورد نیاز است.

Abstract

To integrate wind energy into power grid, energy storage system (ESS) is needed to smooth out fluctuations of wind power output. As power and energy requirements for energy storage in wind application are high, ESS cost is high. In this paper, selection of storage technologies and sizing of storage units in ESS to achieve high power, high energy capacity and low cost are presented. A Dynamic Power Manager is introduced for management of power dynamics and constraints of energy storages inside ESS, while improving controllability of wind plant at PCC. Simulation result shows that the Dynamic Power Manager is effective to manage the ESS and improve power at PCC with RMS ripple dow from 17.97 % to 6.42 %

چکیده

به منظور یکپارچه سازی و اعمال انرژی بادی به شبکه قدرت، سیستم ذخیره سازی انرژی (ESS) برای هموار سازی نوسانات توان خروجی باد مورد نیاز است. چنانچه توان و انرژی مورد نیاز برای ذخیره سازی انرژی در اپلیکشن باد بالا باشد، هزینه ESS نیز بالا خواهد بود. در این مقاله، مجموعه ای از فن آوری ذخیره سازی انرژی و سایز بندی واحدهای ذخیره سازی در ESS برای رسیدن به توان بالا، ظرفیت انرژی بالا و هزینه کم ارائه شده است. برای مدیریت دینامیک های قدرت و محدودیت های ذخیره سازی انرژی در داخل ESS، در حالی که بهبود کنترل پذیری نیروگاه بادی در PCC انجام شده است، یک بخش مدیریت کننده نیز معرفی شده است. نتیجه شبیه سازی نشان می دهد که مدیریت دینامیکی توان برای مدیریت ESS و بهبود توان در PCC با مقدار ریپل RMS از 17.97٪ به 6.42٪ بسیار موثر است.

1-مقدمه

در چند سال اخیر، انرژی باد به طور قابل توجهی به شبکه های قدرت در بسیاری از کشورها مانند ایالات متحده، چین و اروپا استفاده شده است. انرژی باد دارای یک نقطه ضعف عمده ای در متغیر خروجی است [1]. بنابراین، ذخیره سازی انرژی، برای کاهش این مشکل انرژی باد، با هدف هموارسازی تغییرات توان نیروگاه بادی مورد نیاز است [2-4]. ذخیره سازی انرژی همچنین در نیروگاه بادی مورد نیاز است:
1) برای جبران سازی توان و عدم تطابق انرژی بین مقدار خروجی برنامه ریزی شده و خروجی واقعی نیروگاه بادی...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی و مدیریت دینامیکی توان سیستم ذخیره سازی انرژی برای سیستم توربین بادی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی و مدیریت دینامیکی توان سیستم ذخیره سازی انرژی برای سیستم توربین بادی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Power Electronics and Drive Systems (PEDS)
سال انتشار
2011
کد محصول
1002940
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Dynamic Power Management
energy storage system
micro-grid

تاریخ انتشار در سایت: 2015-01-15
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید