Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: بازاریابی سیاسی:مفهوم گرایی، ابعاد و برنامه تحقیق

هدف این مقاله بررسی بازاریابی سیاسی با توجه به مفهوم گرایی متفاوت و ابعاد آن می باشد و حوزه های مشابه به منظورتحقیقات تجربی به ویژه،صحرای ساهارا در افریقا را ارائه می دهد.

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to examine political marketing with regard to its different conceptualisations and dimensions, and to suggest cognate areas for empirical research efforts, especially in Sub-Saharan Africa

Design/methodology/approach – Perspectives from relevant extant literature on meaning and dimensions of political marketing are examined, and empirical examination of these perspectives in developing countries suggested

Findings – It was found that political marketing has many conceptualisations and dimensions, and its practice may be coloured by environmental issues, especially in developing economies with weak democratic infrastructure

Research limitations/implications – Empirical investigations of political marketing in developing economies, as suggested in this paper, may be constrained by secrecy, lack of secondary data, and aparty on the part of relevant party executives, among others

Practical implications – Party executives will benefit from the conceptualisations and dimensions documented in this paper. In addition, researchers and students in the areas of marketing and political science will find the research agenda a fertile ground for empirical research effort

Originality/value – This paper should be of value to political party executives, electoral commissions, educators and students of marketing and political science, in addition to government executives interested in relating beneficially with their citizens and other relevant stakeholders

چکیده

هد ف-هدف این مقاله بررسی بازاریابی سیاسی  با توجه به مفهوم گرایی متفاوت و ابعاد آن می باشد و حوزه های مشابه به منظورتحقیقات تجربی به ویژه،صحرای ساهارا در افریقا را ارائه می دهد.

طراحی/روش /رویکرد-چشم اندازهایی ازنوشتجات باقیمانده در ارتباط با معنی و ابعاد بازاریابی سیاسی بررسی شدند و بررسی تجربی این نظرات به منظور توسعه کشورها پیشنهاد شد.

یافته ها: دریافتند که بازاریابی سیاسی مفهومات و ابعاد متعددی دارد و در عمل به وسیله مسائل محیطی به ویژه ،در توسعه اقتصاد با یک شالوده و زیر بنای دموکراتیک ممکن است تغییر رنگ دهد.

معانی/محدودیت های تحقیق-بررسی های تجربی بازاریابی سیاسی در توسعه اقتصاد ،همانطوری که در این مقاله به آن اشاره شده است و ممکن است در اثر محرمانه بودن، فقدان اطلاعات ثانویه ویا یک گروه از طرف مدیران اجرایی مرتبط در  بین دیگران، تحت فشار قرار داده شود.

مفهومات عملی-مدیران اجرایی گروه از مفهومات و ابعاد تایید شده در این مقاله سود می برند. به علاوه محققان و دانشجویان در حوزه های علوم بازار یابی و سیاسی ، برنامه تحقیق در یک زمینه سودمند به منظور تلاش برای تحقیق تجربی را درمی یابند.

اصالت/اعتبار-این مقاله باید برای مدیران گرو های سیاسی،نمایندگان انتخاب کننده، مربیان و دانشجویان بازار یابی و علوم سیاسی ،به علاوه نمایندگان دولت که علاقه مند به ارتباط سودمند با شهروندانشان و یا گرو گذاران در بانک، معتبر باشد.

1-مقدمه

دموکراسی در هر کشور و یا هرمحیطی بر اساس انتقادات سازنده، عقایدمتفاوت، رقابت و انتخاب های سیاسی دیگر رشد می کند. بحث و گفتگو دو وسیله همراه در دموکراسی هستند: آنها ستون هایی هستند که دولتهای نماینده بر روی ان قرار می گیرند.خشونت در تضاد با رقابت های سیاسی در یک دموکراسی است. بر عکس یک عملیات سیاسی مناسب بر روی فرایند های سیاسی متمرکز می شود. بنابراین،عملیات های سیاسی باید تنها از طریق رویکرد های رقابتی تایید شده و استراتژی ها اعمال گردد. (جتر،2003). معمولا، سیاست ها و گروه های سیاسی استراتژی های متفاوتی برای دستیابی به اهداف سیاسی و قابل مشاهده هستند.

تکنیک های سیاست و رشد و توسعه در هر کشور، به میزان بسیار زیادی به ثبات کشور، امنیت سرمایه ها و چشم انداز های کلی در تجارت دلالت می کند. ثبات سیاست به عنوان کلیدی در سازندگی یک محیط برای یک فعالیت محیطی(اودیمی،2002) به شمار می آید. تکنیک های سیاست همیشه ماهیت و محدوده سیاست های محیطی راشکل می دهد. به عنوان مثال ، تکنیک های دموکراتیک و تمایلات در نیجریه مفهومات متعددی نه تنها یی برای نیجریه و نیجریه یها دارد بلکه برای مناطقی در اطراف نیجریه و جوامع جهانی به عنوان کل نیز دارد.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " بازاریابی سیاسی:مفهوم گرایی، ابعاد و برنامه تحقیق " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بازاریابی سیاسی:مفهوم گرایی، ابعاد و برنامه تحقیق
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Marketing Intelligence & Planning
سال انتشار
2008
کد محصول
1003039
تعداد صفحات انگليسی
19
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
424 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1281500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Marketing strategy
Political marketing

تاریخ انتشار در سایت: 2015-01-19
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید