Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

ارائه یک روش آشکارسازی خطا در شبکه های سنسوری وایرلس

آشکارسازی خطا در شبکه های سنسوری

ارائه یک روش آشکارسازی خطا در شبکه های سنسوری وایرلس

هدف از این مقاله ارائه یک روش آشکارسازی خطا در شبکه های سنسوری وایرلس است. این روش بر مبنای مدل کردن گره سنسوری توسط سیستم FIS است که در آن هر اندازه گیری از گره توسط تابعی از اندازه گیری های بدست آمده از همسایگی های آن سنسور بدست می آید. همچنین روشی دیگری پیشنهاد می شود که این روش مبنی بر Recurrent FIS است که در آن علاوه بر مقادیر اندازه گیری شده توسط همسایگی های گره مرجع، نمونه های قبلی بدست آمده از آن گره نیز دخالت دارند. در ادامه نتایج شبیه سازی برای این دو روش پیشنهادی با الگوریتم های دیگر مقایسه می شود. نتایج نشان می دهد که دقت این روش به مراتب بهتر از روش شبکه های عصبی و روش میانه است.

محاسبات و شبیه سازی ها در متلب انجام شده و کدهای آنها پیوست شده است. گزارش فارسی به صورت Word از مراحل و نتایج شبیه سازی ارائه شده است. این پروژه بر اساس یک مقاله انگلیسی است. فایل مقاله انگلیسی را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

در ادامه نتایج شبیه سازی به ازای روش های FIS، روش NN و روش Median ارائه می شود. همچنین در انتها دو روش Recurrent FIS و Recurrent NN را بررسی می  کنیم.

در این مقاله دو روش به منظور مدل کردن بر مبنای FIS به منظور تشخیص خطا پیشنهاد شد که نتایج شبیه سازی نشان می دهد که اختلاف مقدار تخمین زده شده از این الگوریتم ها نسبت به الگوریتم شبکه های عصبی و الگوریتم میانه Median به مراتب بهتر است. همچنین نشان داده شد که الگوریتم Recurrent FIS نسبت به FIS عملکرد بهتری دارد.

متن کامل گزارش پروژه ارائه یک روش آشکارسازی خطا در شبکه های سنسوری وایرلس به همراه کدهای متلب شبیه سازی را از همین صفحه دانلود کنید.


عنوان مقاله انگليسی

ارائه یک روش آشکارسازی خطا در شبکه های سنسوری وایرلس

تعداد صفحات انگليسی
21
کد محصول
1003551
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Matlab
حجم فایل
457 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


در صورت تمایل می توانید فایل کمکی حاوی توضیحات را به صورت رایگان از این قسمت دانلود کنید. دانلود فایل کمکی
این پروژه آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر پروژه های آماده مهندسی برق , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2015-02-15
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این پروژه آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید