Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: کار بالا و پایین خط: شکاف تحقیق- عمل در مدیریت تنوع

در مدیریت منابع انسانی، میتوان خطی برای تمایز تحقیق روی برنامه های رسمی سازمان (تحقیق بالای خط) از تحقیق روی راهکارهای سازمانی که انها بوسیله کارمندان تجربه شده اند (تحقیق پایین خط) ، ترسیم کرد.

Abstract

In HRM, a line can be drawn that distinguishes research on formal organisational programmes (above-the-line research) from research on organisational practices as they are experienced by employees (below-the-line research). Diversity management research has heavily emphasised below-the-line research using methodologies that measure employee perceptions of diversity management activities. This research demonstrates an impact of diversity management on employee reactions and identifies unit-level factors (e.g. leader behaviour) that impact the effectiveness of diversity management activities. However, below-the-line research is not able to answer HR professionals' questions about which diversity management activities should be adopted when, and so a research–practice gap is developing. I explain how both academics and practitioners would benefit from more above-the-line research examining the impact of formal organisational diversity management activities as reported by senior managers or documented in organisational records

چکیده

در مدیریت منابع انسانی، میتوان خطی برای تمایز تحقیق روی برنامه های رسمی سازمان (تحقیق بالای خط) از تحقیق روی راهکارهای سازمانی که انها بوسیله کارمندان تجربه شده اند (تحقیق پایین خط) ، ترسیم کرد. تحقیق مدیریت تنوع قویا بر تحقیق پایین خط با استفاده از روش شناسی هایی که ادراکات کارمند از اقدامات مدیریت تنوع را می سنجد، تاکید می کند. این تحقیق، اثر مدیریت تنوع را روی عکس العمل های کارمند نشان داده و عوامل سطح واحد را (مانند رفتار رهبر) که بر اثربخشی اقدامات مدیریت تنوع اثر میگذارند، شناسایی می کند. بهرحال، اقدامات مدیریت تنوع باید زمانی پذیرفته شود و به این شکل یک شکاف تحقیق-عمل ایجاد می شود. من توضیح می دهم که چگونه هردو دانشگاهیان و متخصصان از تحقیقات بالای خط که تاثیر اقدامات مدیریت تنوع سازمانی رسمی را آنطور که بوسیله مدیران ارشد یا در سوابق سازمانی مستند گزارش شده، بررسی می کنند، بهره می برند.

1-مقدمه

در کارم، من مرتبا با متخصصان منابع انسانی درباره مدیریت تنوع صحبت میکنم. معمولا، این گفتگوها، مهیج هستند- مدیران مشتاق به ایجاد تمایزی در سازمانهایشان و علاقمند به یادگیری درباره تحقیق آکادمیک هستند. بهرحال، یک "خط" مشخص وجود دارد که من آموخته ام باید آنرا شناخت و از آن بیم داشت. دراینجا مثالی ارائه میشود: یک متخصص منابع انسانی به من میگوید که سازمانش به دنبال متصل نمودن پاداش های مدیران به عملکرد مدیریت تنوعشان، است- آیا من میتوانم او را به آخرین تحقیقات در این باره هدایت کنم؟ من با او درباره ادبیات آکادمیک در تاکید بر پاسخگویی مدیریت درباره مدیریت تنوع صحبت کردم..

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " کار بالا و پایین خط: شکاف تحقیق- عمل در مدیریت تنوع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کار بالا و پایین خط: شکاف تحقیق- عمل در مدیریت تنوع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT JOURNAL
سال انتشار
2014
کد محصول
1003845
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
153 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1331000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


diversity management

تاریخ انتشار در سایت: 2015-03-12
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید