Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: داده کاوی از پایگاه داده‌های رابطه‌ای ناهمگن چند‌گانه با استفاده از دسته بندی درخت تصمیم گیری

امروزه توسعه شبکه‌های کامپیوتری و تنوع منابع داده نیازمند رویکر‌های جدید داده کاوی در سیستم‌های پایگاه داده چند‌گانه است.

Abstract

Nowadays, the expansion of computer networks and the diversity of data sources require new data mining approaches in multi-database systems. We propose a classification approach across multiple heterogeneous relational databases. More specifically, given a set of inter-related databases, we use a regression model for predicting the most useful links that will be connected to build a multi-relational decision tree. Experiments performed on different real and synthetic databases were very satisfactory compared with previous classification approaches in multiple databases

چکیده

امروزه توسعه شبکه‌های کامپیوتری و تنوع منابع داده نیازمند رویکر‌های جدید داده کاوی در سیستم‌های پایگاه داده چند‌گانه است. ما یک رویکرد دسته بندی در میان پایگاه داده‌های رابطه‌ای ناهمگن چند‌گانه را پیشنهاد می‌کنیم. به طور خاص تر برای مجموعه‌ای از پایگاه داده‌های رابطه‌ای از یک مدل رگرسیون استفاده می‌کنیم تا پیوند‌های مفیدتری که به هم متصل می‌شوند تا یک درخت تصمیم‌گیری چند رابطه‌ای را تشکیل دهند، پیش‌بینی نماییم. آزمایشات انجام شده بر روی پایگاه داده‌های حقیقی و مصنوعی مختلف در مقایسه با رویکرد‌های دسته بندی قبلی در پایگاه داده‌های چند‌گانه بسیار رضایتبخش بوده‌اند.

1-مقدمه

دسته بندی، نقش مهمی را در داده کاوی بازی می‌کند و نیاز به ساخت دسته بندی کننده‌های پایگاه داده‌های چند‌گانه ناشی از کاربرد‌های حوزه‌های گوناگون می‌باشد. نمونه‌ها شامل تراکنش داده‌های مربوط به سبد بازار از بخش‌های مختلف یک فروشگاه، تشخیص نفوذ به شبکه و تحلیل داده‌های ژنتیک مولکولی است.

یک مثال از سیستم خرید Yahoo در شکل 1 نشان داده شده است که در آن پایگاه داده Yahoo با پایگاه داده‌های دو فروشنده در ارتباط است. سیستم فروش Yahoo ممکن است بخواهد یک دسته بندی جهت پیش‌بینی رفتار‌های مشتریان انجام دهد. برای این منظور اجرای یک رویکرد دسته بندی پایگاه داده چند‌گانه بر روی تمام پایگاه داده‌ها ضروری است...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " داده کاوی از پایگاه داده‌های رابطه‌ای ناهمگن چند‌گانه با استفاده از دسته بندی درخت تصمیم گیری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
داده کاوی از پایگاه داده‌های رابطه‌ای ناهمگن چند‌گانه با استفاده از دسته بندی درخت تصمیم گیری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Pattern Recognition Letters
سال انتشار
2012
کد محصول
1003905
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Heterogeneous relational databases
Multi-database mining;
Multi-relational classification;

تاریخ انتشار در سایت: 2015-03-18
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید